loading...
قرارگاه بچـه های آسمونـی
فروش انیمیشن پیام راشل کوری

http://www.kosar3d.com

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
امام رضا . . . 0 1330 hoojre
حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 252 یکشنبه 1392/03/26 نظرات (0)
تبریک عرض میکنیم به ایشان و طرفدارانشان
از هم اکنون حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور همه ی ما هستند
باشد انشا الله همانگونه که وعده داده اند همواره در مسیر قانون و در راستای منافع نظام حرکت کنند...
حجت الاسلام روحانی
حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 239 یکشنبه 1392/03/26 نظرات (0)

رأی من کجاست؟ . . .

مرام ما این است که احترام می گذاریم به رای هموطنمان

که حتی وقتی رئیس جمهوری را نمی پسندیم

لبخند می زنیم و تبریک می گوییم !

که نمی گوییم تقلب شده !

در مرام ما فحاشی و فتنه نیست .... تهمت نیست

در مرام ما توهین به مقدسات جایی ندارد

عاصی نیستیم و توکل مان به خداست

گفتمان امام و انقلاب این جوری تربیت مان کرده ...

خوب است که یاد بگیرند از ما خیلی ها!

رای من کجاست

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 283 شنبه 1392/03/25 نظرات (0)

پایان شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان اهواز+نتایج آراء

نذیر نیوز (Nazirnews.com) – به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نذیر نیوز از ستاد انتخابات استان خوزستان نتایج نهایی شمارش آراء در شعب اخذ رای استان خوزستان به شرح ذیل می باشد :

۱- روحانی -۲۰۲۶۴۸

۲- رضایی - ۱۶۸۶۰۰

۳- جلیلی -۴۴۵۰۰

۴- قالیباف -۳۱۸۵۴

۵- ولایتی -۲۰۰۶۸

۶- غرضی -۳۴۰۰

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 215 شنبه 1392/03/25 نظرات (0)

صحبت های دکتر سعید جلیلی در جمع اعضای ستاد مرکزی:

اگر کسی با آنچه که رضای خدا نیست و با کارهایی که گناه است پیروزی پیدا کند، او پیروز نیست و او شکست خورده است
این یکی از بحث های اساسی درگفتمان انقلابی است. این در همه عرصه ها باید مورد توجه باشد. در انتخابات این حدیث شریف مبنایی است برای تغییر در روش ها و سازکارهای مرسوم تبلیغاتی.

دکتر جلیلی در پایان صحبت های خود گفت: پایان این کارهای تبلیغاتی خود شروع یک راه جدیدی است؛ “فاذا فرغت فانصب” ما باید ببینیم هر روز وظیفه مان چیست و با نشاط و روحیه کارمان را انجام دهیم و با این نگاه نه ما ناراحتی و افسردگی داریم و نه شادی به خاطر یک موضوع دنیایی خواهیم داشت
اگر خوشحالیم به خاطر عمل به تکلیف است و اگر ناراحت هستیم هم به خاطر تکلیف و وظیفه مان است

جلیلی+کوه اخلاق

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 384 شنبه 1392/03/25 نظرات (0)

تزویر و دیگر هیچ  . . .

مختار:
لا حَولَ ولا قُوّةَ إلاّ باللّه
؛ دنیا با همه ی عظمت و زیباییش روزی خواهد مرد. و خورشید و ستارگان با همه فروغشان تاریک خواهند شد. کوه ها با تمام بلندا و غرورشان فرو خواهند ریخت و آبی دریاها کدر شده، آبشان به جوشش در خواهد آمد و سبزی جنگلها به سرخی خواهد گرایید. چونان آهن گداخته در کوره ، در چونان هنگامه ای، آدمی مورچه ای را ماند که آب در خانه اش افتاده و او آسیمه سر در پی مأمنی می دود، می دود، می دود... و کجاست جنت المأوی؟ پلی را بین خود و بهشت خدایش مانع می بیند و این پل گاه پهن است و گاه باریک. گاه صاف است و گاه پیچاپیچ. گاه تیز و گاه لغزان. اعمال ما در این دنیا، کم و کیف ما آن را معین می کند. برای حکام جور چونان تار مو باریک است و لغزان و لغزان و لغزان.


آن روز تمام اعضاء و جوارح ما بر عدالت یا بی عدالتی ما شهادت خواهند داد و هیچ عملی ، هیچ عملی هولناک تر از بی عدالتی نیست. شما مدتی زمام امور خویش را به مختار ابوعبید ثقفی سپردید و خواستید در میانتان به عدالت حکومت کند تا آنجا که در توانم بود به طلب حقتان کوشیدم و با آفتهای عدالت خواهی جنگیدم ، من هرچه که بودم و هرچه که هستم خدایم بهتر می داند. بد خواهان کذابم می نامند و ستمکاران دنیا دوست و قدرت طلبم می خوانند. اویی که مبرّا از خطا و گناه است ولیّ و وصیّ خداست ، کتمان نمی کنم که در مسیر قیام گاه پایم لغزیده و گاه دست و زبانم خطا کرده است. گوشهایم گاه نشنیده اند ، چشمهایم گاه ندیده اند. از خدا می خواهم که مرا ببخشد و خدا ارحم الراحمین است ؛ امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین.

 

مختار+تزویر2مختار+تزویر

 

هنوز هم ایستاده ایم . . .

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 214 شنبه 1392/03/25 نظرات (0)
آقای جلیلی! هشت سال است که ما منتظر شما هستیم

میثم شاهدی

آقای جلیلی از همان روز چهارم تیر که رأی ملت به گفتمان مقاومت و اسلام ناب اختصاص پیدا کرد ما منتظر شما بودیم. ما آن زمانی که تئوری مجعول صالح مقبول را زیر پا گذاشتیم، با گفتمان مقام معظم رهبری بیعت کردیم. آقای جلیلی ما هیچ گاه به قبیله گرایی سیاسی اتکا نکردیم و به رسانه هایی که پول بیت المال را هزینه مصلحت سنجی های ابلهانه خود می کردند اعتمادی نداشتیم. نظرسنجی ها هیچ وقت برای ما ملاک رأی دادن نبود و نیست، ملاک برای ما انتخاب اصلح است. اصلحی که نه فقط اهداف برایش موضوعیت دارند، بلکه روش های رسیدن به اهداف موضوعیت دارند. همان طور که شما در حسینیه دوکوهه در اولین نطق خود گفتیدکه ما برای رسیدن به رأی از هر روشی استفاده نخواهیم کرد. چرا که رویکرد جهادی مقدس است، نباید با شتابزدگی های بوالهوسانه ملوث شود.

آقای جلیلی هر گاه گفتمان مقاومت در ایران و جهان موفقیتی کسب می کرد ما برای آمدن شما مشتاق تر شدیم. وقتی مدیریت جهانی آمریکا در قلب نیویورک به چالش کشیده می شد، سراپای ما احساس غرور می کرد. زمانی که مردم دورترین روستاهای ایران مدیران ارشد حکومت خود را از نزدیک می دیدند، شیرینی مدیریت جهادی و بسیجی در جانهای مردم احساس شد. هر گاه دشمن از فرط عصبانیت چنگ و دندان بیشتری نشان می داد ما به حقانیت ایستادگی و پایبندی به اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه مومن تر شدیم. وقتی دست چدنی آمریکایی ها در عراق، افغانستان، پاکستان و غزه از دستکش مخملی بیرون می زد، به واقع نگری عمیق امام و رهبر خود در شناخت ذات شیطانی آمریکا بیشتر مطمئن شدیم.

اما آقای جلیلی اشتیاق ما برای دیدن و شما زمانی بیشتر شد که دولت انقلابی، نتوانست استقامت کند. نتوانست در مقابل بداخلاقی ها و قبیله گرایی ها استقامت کند. نتوانست در مقابل کم کاری ها و پرگویی ها آن چنان که مکتب امام می خواهد بر مظلومیت صبر کند و متأسفانه از مدار خارج شد. زمانی مشتاق حضور شما شدیم که در اوج بیداری اسلامی و دستپاچگی اسرائیل و آمریکا در مقابل اسلام خواهی ملت های منطقه ندای مکتب ایرانی و دوستی با ملت اسرائیل زمزمه شد. آقای جلیلی ولی ما استقامت کردیم. استقامت کردیم وقتی که کم کاری دولت ناشی از لغزیدن در چاله کشمکش های سیاسی او را به فکر استفاده از ظرفیت های خارجی انداخت. ما استقامت کردیم وقتی منفعل شدن دولت در برابر تحریم های خارجی و شیطنت های داخلی، کارآمدی خط مقاومت و پیشرفت را خدشه دار می کرد.

استقامت کردیم و دم بر نیاوردیم و بر مرام مظلومیت پای فشردیم که آبادی دنیا و آخرت ما و همه مسلمین و مستضعفین جهان در گرو مقاومت امروز ملت ایران است. زخم زبان ها، طعنه ها سخت بود و تلخ بود ما دعوت رهبر استقامت و بشارت او به فتح قوت قلب دلها بود. استقامت بر خط مقاومت با وجود مشکلات و مصائب سخت بود ولی با حضور ده ها میلیونی ملت ایران در راهپیمایی ها، حقیر و کوچک می شد.

آقای جلیلی وقتی در خیابان های نیوریورک صدای الشعب یرید اسقاط وال استریت شنیده شد، یقین پیدا کردیم که افق تمدن اسلامی به خیابان های آمریکا کشیده شده است.

آقای جلیلی ما هشت سال است که مومنانه و مظلومانه بر خط مقاومت استقامت کرده ایم. ما هشت سال است که منتظر کسی هستیم که پرچم انقلاب را هر چه مومنانه تر و مدبرانه تر به پیش ببرد. و ان شاء الله برای بعد از شما نیز منتظر سعید جلیلی دیگری خواهیم بود که کار را از شما به سلامت تحویل بگیرد و سدیدتر و شدیدتر به سمت تمدن اسلامی به پیش ببرد.

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 589 جمعه 1392/03/24 نظرات (0)

نتیجه یک نظرسنجی معتبر: جلیلی همچنان پیشتاز/ نظرسازی گفتمان سازش به خاطر ترس از پیشتازی کاندیدای گفتمان مقاومت در یک سری از نظرسنجی ها

 

البته در مورد آقای جلیلی نیز شواهدی مبنی بر بالا بودن رأی وی به طور محسوس نسبت به رقبای دیگر وجود دارد. در یک نظر سنجی از یکی از نهادهای معتبر کشور که در اختیار پایگاه خبری صابرنیوز قرار گرفته است، نتایج به شرح زیر است: جلیلی 32.5%...

صابرنیوز: انتخابات در ایران اسلامی همیشه صحنه ای از امتحانات الهی بوده است. امتحانی که اولین شرط موفقیت در آن، تغییر مبدأ مختصات محاسبات از مبانی مادی به مبانی معنوی است.

همین دیروز بود که نائب امام عصر(عج) خامنه ای کبیر فرمود: عدّه‌اى غافلند، همه‌اش روى محاسبات مادّىِ محض محاسبه ميكنند؛ در محاسباتشان معنويّت و كمك الهى و توكّل به خدا و حسن ظنّ به وعده‌ى الهى كأنّهُ هيچ راهى ندارد. خب اين محاسبات مادّى را مستكبرين عالم هم دارند ميكنند، بهتر از شما هم ميكنند، چرا روزبه‌روز عقب ميروند؟ چرا دچار اين همه مشكلات ميشوند؟

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 289 جمعه 1392/03/24 نظرات (0)
گرایش مردم و علما به جلیلی مشهود است
آیت الله موسوی جزایری
گرایش به جنابعالی مصداق این آیه شریفه است که می فرماید «ان الذین آمنوا و عملوا الصالحات سیجعل لهم الرحمن ودّا (کسانی که ایمان می آورند و عمل صالح انجام می دهند، خداوند از ایشان در دل مومنین محبت و دوستی قرار می دهد)»

به گزارش سایت حیات طیبه، در سفر به استان خوزستان به دیدار آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در این استان رفته و با ایشان گفت وگو کرد.

آیت الله جزایری در این دیدار گفت: گرایش علما، طلاب، جوانان و عامه مردم به جنابعالی مشهود است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: گرایش به جنابعالی مصداق این آیه شریفه است که می فرماید «ان الذین آمنوا و عملوا الصالحات سیجعل لهم الرحمن ودّا (کسانی که ایمان می آورند و عمل صالح انجام می دهند، خداوند از ایشان در دل مومنین محبت و دوستی قرار می دهد)».

آیت الله موسوی جزایری گفت: قاطبه علمای خوزستان مانند جناب آیت الله کعبی که مورد وثوق مردم و روحانیتند، از شما حمایت می کنند.

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 231 جمعه 1392/03/24 نظرات (0)
رهبر معظم انقلاب راجع به پيامك هاي ميليوني در آستانه انتخابات چه فرمودند؟
تحت تأثيرپيامك ها قرار نگيريد؛ به اصلح راي دهيد

با نزديك شدن روز انتخابات بازار تخريب ها، شايعات و نقل قول هاي نادرست در قالب هاي مختلف و گسترده مثل پيامك و شبكه هاي اجتماعي، بيش از پيش داغ شده است.

به گزارش رجانيوز، طي چند روز گذشته موجي از تلاش ها براي تخريب و تضعيف سعيد جليلي در قالب ارسال پيامك هاي ميليوني از سامانه هاي ارسال پيامك، كليد خورده است.

محتواي اين پيامك‌ها گستره وسيعي از شايعات، تخريب ها و نقل قول هاي نادرست را شامل مي شود كه از جمله آنها مي توان به شايعه انصراف دكتر جليلي از انتخابات، نظرسنجي هاي ساختگي براي ايجاد ترديد در راي آوري سعيد جليلي و نقل قولي از آيت الله مهدوي كني عليه جليلي اشاره كرد.

گفتني است طي دو روز گذشته "پيامك هاي ميليوني تخريبي" به طور آشكار كوشيده اند در قالب آنچه "انتشار نتايج نظر سنجي هاي انتخاباتي" مي خوانند، دكتر جليلي را فاقد بدنه اجتماعي و بدنه راي نشان داده و با القاي "خطر راي آوردن گزينه اصلاحات" هواداران جليلي را در راي دادن به او دچار ترديد نمايند.

اين در حالي است كه رهبر معظم انقلاب بارها بر لزوم "تشخيص اصلح" و كوتاه نيامدن از آن تاكيد كرده اند. چندي پيش رهبر معظم انقلاب ، به تلاش براي تاثيرگذاري بر آراء از طريق "پيامك هاي ميليوني اشاره كرده و يادآور مي شوند كه اين گونه اقدامات نبايد در انتخاب "اصلح" و "راي دادن" به او موثر باشد. ايشان در در صحبت هاي خود به مناسبت آغاز سال جديد در حرم مطهر رضوي مي فرمايند: "البته اين روزها با اين وسائل عجيبِ رسانه‌ايِ كنونی ــ‌ اين پيامكها و امثال اينها ــ متأسفانه حرفهای گوناگون، نسبتهای گوناگون به اشخاص گوناگون، رواج دارد. گاهی ممكن است يك نفر هزاران پيامك بفرستد. برای من گزارش دادند كه ممكن است در ايام انتخابات، روزی چند صد ميليون پيامك رد و بدل شود. مراقب باشيد، تحت تأثير اين چيزها قرار نگيريد؛ نگاه كنيد، تشخيص بدهيد، اصلح را بشناسيد و برای ادای تكليف، اسم او را به صندوق رأی بيندازيد"

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 396 جمعه 1392/03/24 نظرات (1)

تكذيب يك شايعه از سوي دفتر علامه/آيت الله مصباح: همچنان رأي به اصلح را لازم دانسته و اصلحيت آقاي جليلي را تأييد مي كنم.

تاريخ : 1392/03/23
پايداري: علامه مصباح:هيچ تغيير نظري براي اينجانب حاصل نشده است و همچنان رأي به اصلح را لازم دانسته و اصلحيت آقاي جليلي را تأييد مي كنم


به گزارش پايگاه اطلاع رساني جبهه پايداري انقلاب اسلامي، شايعاتي مطرح شد كه به خاطر احتمال رأي آوري كانديداي غير اصولگرا، نظر علامه مصباح درباره وجوب رأي دادن به اصلح ( آقاي دكتر جليلي) تغيير كرده است، كه پيرامون اين شايعه از آيت الله مصباح اين خصوص سوال شد و ايشان فرمودند: هيچ تغيير نظري براي اينجانب حاصل نشده است

حجت الاسلام مجتبي مصباح در اين خصوص اظهار داشت: شايعاتي مطرح شد كه به خاطر احتمال رأي آوري كانديداي غير اصولگرا، نظر علامه مصباح درباره وجوب رأي دادن به اصلح ( آقاي دكتر جليلي) تغيير كرده است، كه پيرامون اين شايعه از آيت الله مصباح سوال كردم و ايشان فرمودند: هيچ تغيير نظري براي اينجانب حاصل نشده است و همچنان رأي به اصلح را لازم دانسته و اصلحيت آقاي جليلي را تأييد مي كنم.

منبع: صابرنيوز
حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 259 پنجشنبه 1392/03/23 نظرات (0)

 

موج تخریب علیه دکتر جلیلی در ساعات پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، با انتشار میلیونی یک پیامک مشکوک در سطح کشور وارد فاز جدیدی شد. به گزارش رجانیوز، عصر روز دوشنبه و درحالی که نزدیک به 50 ساعت تا پایان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده بود، میلیون ها پیامک مشکوک و سازماندهی شده، با مضمون تخریب علیه دکتر جلیلی در سطح کشور منتشر شد. محتوای این پیامک مشکوک حاوی جمله ای تخریبی در قبال دکتر سعید جلیلی است که در اقدامی عجیب و غیراخلاقی به آیت الله مهدوی کنی منتسب شده است ...

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 248 پنجشنبه 1392/03/23 نظرات (0)

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه ۵۹۸، از ابتدای انقلاب تا کنون همیشه در برهه های مختلف شاهد ائتلاف گروه های مختلف ضد انقلاب با رسانه های غربی در حمله و تخریب چهره های انقلابی بوده ایم، تخریبی که با گذشت بیش از سی سال از انقلاب تبدیل به شاخصی برای مردم ایران در انتخاب اصلح [...]

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه ۵۹۸، از ابتدای انقلاب تا کنون همیشه در برهه های مختلف شاهد ائتلاف گروه های مختلف ضد انقلاب با رسانه های غربی در حمله و تخریب چهره های انقلابی بوده ایم، تخریبی که با گذشت بیش از سی سال از انقلاب تبدیل به شاخصی برای مردم ایران در انتخاب اصلح گردیده است.

همزمان با ثبت نام سعید جلیلی موج عظیمی از تخریب این کاندیدای انقلابی در رسانه های بیگانه به راه افتاد، به طوری که روزنامه های صهیونیستی نیز از این غافله جا نمانده و همه روزه مطالبی را علیه این چهره انقلابی منتشر نمودند. حمله گروهک های سلطنت طلب، منافقین، جنبش سبزی و فرقه های مختلف معاند نظام از دیگر موارد آن می باشد که پایگاه ۵۹۸ تنها نمونه هایی را از هزاران مطالب تخریبی منتشر شده در رسانه های معاند جمهوری اسلامی می باشد.

حال با نگاهی بر نوع حجم و نوع تخریب های صورت گرفته می توان منشاء خط تخریب علیه سعید جلیلی را بخوبی شناسایی نمود که نمونه های از این تخریب ها در ادامه می آید:

* ابراهیم نبوی(ضدانقلاب خارج نشین): باید به هر قیمت شده مانع روی کار آمدن موجود خطرناکی مانند سعید جلیلی و یا نامزدهایی مشابه او شویم.

* مسعود بهنود(روزنامه نگار فراری و کارشناس BBC) : مصمم هستم مانع رییس جمهور شدن جلیلی شوم.

* علیرضا نوری‎زاده(ضد انقلاب و کارشناس شبکه VOA): ریاست جمهوری جلیلی برای ما فاجعه‌ است.

* اکبر گنجی(ضد انقلاب فراری): با رئیس‌جمهور شدن جلیلی چه از ایران باقی می‌ماند؟

لینک دانلود پوستر(سایز اصلی)

* سارا زرتشت(فعال رسانه ای ضد انقلاب) در سایت جرس: سعید جلیلی بسیار خطرناک است.

* حسن فرهنگی(فعال سیاسی ضد انقلاب): مقاومت یعنی به استقبال جنگ رفتن که سعید جلیلی قصد آن را دارد.

* یورونیوز: جلیلی در برابر غرب ایستادگی خواهد کرد.

* ان بی سی نیوز: سعید جلیلی، محافظه کار تندروی نزدیک به آیت الله خامنه ای، کسی است که با رویه ی خود تا کنون اجازه نداده است تا مذاکرات با نتیجه مطلوب دنبال شوند!”

* روزنامه صهیونیستی جروزالم پست: نفوذ جلیلی در مذاکرات هسته ای، وی را به عنوان گزینه ای معرفی می کند که احتمال ریاست جمهوری وی نیز برای غرب دلهره آور است.

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 353 سه شنبه 1392/03/21 نظرات (0)
قابل توجه امت حزب الله
فردا، چهارشنبه22خرداد، ساعت17:30 خیابان حافظ، پایین تر از پل کالج، استادیوم شهید حیدرنیا

همایش بزرگ حامیان مردمی دکتر جلیلی در شهر تهران

باحضور دکتر جلیلی کاندیدای محترم ریاست جمهوری

فردا، چهارشنبه۲۲خرداد، ساعت۱۷:۳۰

آدرس:خیابان حافظ، پایین تر از پل کالج، استادیوم شهید حیدرنیا

 

 

مهندس جعفر فرجی، رئیس ستاد دکتر جلیلی در استان تهران در گفتگو با خبرنگار رجانیوز،‌ با اعلام این خبر افزود: این همایش بزرگ در ورزشگاه شهید حیدرنیا در خیابان حافظ برگزار می شود و پیش از سخنرانی دکتر جلیلی، سخنرانانی از اقشار مختف به بیان نظراتشان می پردازند.

وی همچنین اظهار داشت: این مراسم بزرگ از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه شهید حیدرنیا آغاز خواهد شد.

مهندس فرجی همچنین گفت: دکتر جلیلی روز چهارشنبه در شهرستان‌های پاکدشت،‌ ملارد، بهارستان،‌ اسلامشهر و شهریار سخنرانی خواهد کرد.

وی افزود: آخرین برنامه دکتر جلیلی در روز چهارشنبه سفر به استان البرز و دیدار با مردم کرج است.

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 259 سه شنبه 1392/03/21 نظرات (0)

این روزها شایعات بسیاری شده مبنی بر اینكه : شنیدید كه سه تا از كاندید ها با مقام معظم رهبری ارتباط فامیلی   دارند ؟ و اینكه رهبری چراغ سبز به اینها نشان داده است و ایشان رئیس جمهور را انتخاب می كنند و با عرض معذرت مردم هم این وسط مسخره دست نظام هستند... و از قبیل این حرف های بی مبنا و مضحك كه اگر كسی عاقل باشد و قدرت تشخیص داشته باشد متوجه می شود كه این حرف درست نیست اما شاید متوجه شده باشید كه منشأ این حرفها و شایعات از كجاست ، بله همان كسانی كه دوست ندارند اقتدار و استقلال نظام را ببینند و روز و شب و پول های كلان خود را صرف این برنامه می كنند و افراد بسیاری را از داخل نظام گرفته تا منافقین فراری خارج از نظام در رسیدن به هدفشان كه كم رنگ كردن حضور مردم در انتخابات است، به كار گرفته اند و با تخریب كردن بعضی نامزدها توسط بعضی نامزدهای دیگر و نشان ندادن حقیقت و سیاه نمایی سعی در اختلاف انداختن بین آنها و هوادارانشان را دارند تا به این واسطه به هدف خود كه تضعیف نظام و آشوب در نظام است ، برسند .                                                                                               در آخر یك قسمتی از صحبتهای مقام معظم رهبری را در رابطه با این شایعات مطالعه بفرمائید :  رهبری، یك رأی بیشتر ندارد. بنده‌ی حقیر مثل بقیه‌ی مردم، یك رأی دارم؛ این رأی هم تا وقتی كه در صندوق انداخته نشود، هیچ كس از آن مطّلع نخواهد بود. حالا ممكن است آن كسانی كه صندوق دست آنها است، بعد باز كنند، خط این حقیر را بشناسند، بفهمند بنده به چه كسی رأی دادم؛ اما تا قبل از رأی دادن، كسی مطّلع نخواهد شد. اینجور نیست كه كسی بیاید نسبت بدهد كه رهبری نظرش به فلان است، به بهمان نیست. اگر چنین نسبتی داده شد، این نسبت درست نیست.

بیانات در حرم مطهر رضوی 92/1/1
http://nikoosokhan.mihanblog.com

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 208 سه شنبه 1392/03/21 نظرات (0)

این هم مدرک مطلب قبلی:

 

محسن رضایی:

باید دین از سیاست جدا شود


دکتر محسن رضایی در جمع عده‌ای از شورایاران شهر تهران گفت: با ۳ ایده دولت مرکزی تشکیل فدرالیزم اقتصادی و مدیریت محلی می‌توان به سمت اداره و حکمرانی مطلوب در کشور پیش رفت.

به گزارش فارس محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز(جمعه) در جمع گروهی از شورایاران شهر تهران با اشاره به نقش شورایاری‌ها در اداره شهرها، اظهارداشت: شورایاری‌ها می‌توانند ضمن کمک به زندگی مردم در بعد اقتصادی و فرهنگی و با به کارگیری فرهنگسازان و کارآفرینان برای دولت آینده موثر باشند.

وی وجود دولت مرکزی در ایران را فاقد توانایی لازم برای اداره کشور دانست و ابراز داشت: در دولت مرکزی باید نوسازی صورت گیرد و از امور غیرسیاسی همچون هنر، فرهنگ، ورزش و دین جدا شود و دولت و سیاست در این امور دخالت نکنند و اخلاق و دین را سیاسی نکنیم که همه سوءظن‌ها، درگیری‌ها و اختلافات موجود ناشی از همین امر است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، دولت مرکزی، تشکیل فدرالیزم اقتصادی و مدیریت محلی را سه ایده دولت خود دانست و گفت: با این 3 ایده می‌توان به سمت اداره و حکمرانی مطلوب در کشور پیش رفت.

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 234 سه شنبه 1392/03/21 نظرات (0)

و لیس للسعید من بدیلی

فکلنا فی هذه السبیلی

و انظر الی cnn و bbc

فکلهم یخاف من جلیلی

 

 

باید از دوستان کاندیدای ریاست جمهوری سوال کرد که چه کرده اند، یا که چه گفته اند، یا با چه تفکری وارد صحنه شدند که دشمن را از حضورشان شاد کردند . .

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 381 سه شنبه 1392/03/14 نظرات (1)

حاضری از حرم امام روح الله تا جمكران مهدی فاطمه(س) پا به پای من بیایی؟

متن نامه جانباز شیمیایی"علی اکبر امیدی"که در عملیات خیبر به درجه رفیع جانبازی نائل آمده به علی مطهری که به دفتر بلاغ ارسال شده به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

آقای علی مطهری؛ فرزند مجاهد بزرگ و معلم مكتبی صدر انقلاب كه چندان از تربیت پدر برخوردار نبوده‌ای، تو را به مسابقه دعوت میكنم.

آیا حاضری با من مچ بیاندازی؟ مرا ضعیف میپنداری؟ چنان مشت تو را بفشارم كه از درد به خود بپیچی. حاضری از روی همین ویلچیر و یا وقتی حالم بدتر می‌شود از روی تختم، با تو كه ظاهراً سالمی و روی زمین راه میروی، با هم مسابقه دو بگذاریم؟ اشتباه نكن! نه فقط مسابقه سرعت،‌ حاضری از حرم امام روح الله تا جمكران مهدی فاطمه(س) پا به پای من بیایی؟ بدون راننده و ماشین؟.

بیا مسابقه قرص خوردن بدهیم. چندتا قرص حاضری در روز بخوری؟ 5 ، 10 ، 20 ؟ من روزی 35 قرص میخورم. میتوانی ركورد مرا بزنی؟ راستی،‌ هرچه به حافظه‌ام فشار می‌آورم، یادم نمی‌آید تو را در جبهه‌ها دیده باشم. كدام جبهه خدمت میكردی؟

در غرب بودی یا در جنوب؟ استخوانهایت از سرمای كردستان تركیده و انگشتانت سیاه شده یا از حرارت جنوب به عطش مرگ افتاده‌ای و خاك بیابان خورده‌ای؟ در چند عملیات شركت داشته‌ای؟ چندبار مجروح شدی؟

داغی سرب را چشیده‌ای یا توانسته‌ای خطی از دشمن را بشكافی؟ آیا توانسته‌ای فاصله پنجاه متری در سه راهی شهادت را در شلمچه بدوی؟ چقدر زیر آب میمانی؟

مسابقه بدهیم؟ حاضری در اروند دویست متر زیر آب یك نفس شنا كنی؟ چقدر می‌توانی شیمیایی تنفس كنی؟ حاضری یكبار در خیبر نفس بكشی؟ من با تو مسابقه پول و موقعیت و جایگاه و جهالت نخواهم داد. من با تو مسابقه دلشاد كردن دشمن و ابزار تبلیغ او شدن را نخواهم داد. من با تو مسابقه شهرت پرستی باطل و نوكری طاغوت را نخواهم داد.

من با تو مسابقه اهانت به ولایت فقیه را نخواهم داد كه پیشتر اثبات كرده‌ام كه از جسم و روح و همسر و فرزند و زندگی و آرامشم برای او و نام او و فرمان او و یك لحظه لبخند او نخواهم گذشت و همچون تو، او را كالای مسابقه نخواهم كرد. آیا حاضری با من مسابقه میزان قدرت انقباض و اسپاسم عضلات موقع تشنج را بدهی؟

میدانی آخرین باری كه نزدیك بود تشنج كنم كی بود؟ زمانی كه از خواندن نامه سخیف تو خشمگین شدم و نزدیك بود از روی ویلچیر زهوار دررفته‌ام نقش زمین شوم و اگر نبود تلاش همسر زجر كشیده‌ام، بار دیگر مسابقه را از تو برده بودم.

اما این نامه را نگه میدارم تا حكم مسابقه بعدی من و تو باشد در قیامت؛ تا معلوم شود چه كسی می‌تواند بهتر از روی صراط بدود.نام محفوظ برای اینکه رسانه های حامی شما فکر نکنند به فکر مطرح کردن خودم بودم.

علی اکبر امیدیان

منبع:بلاغ

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 282 سه شنبه 1392/03/14 نظرات (0)

امام خامنه ای(روحی فداه):

اون کسانی که می گن عدالت توزیع فقره روح حرفشون اینه: که آقا دونبال عدالت نرید،برید دنبال تولید ثروت تا اون چیزی که تقسیم می شه ثروت باشه،خب دنبال ثروت رفتن بدون نگاه به عدالت همونی میشه که ما درکشورهای سرمایه داری مشاهده می کنیم...

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 286 سه شنبه 1392/03/14 نظرات (0)
گرایش علما، طلاب، جوانان و عامه مردم به جنابعالی مشهود است
آیت الله جزایری در این دیدار گفتند: گرایش علما، طلاب، جوانان و عامه مردم به جنابعالی مشهود است. نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه گفت این گرایش به جنابعالی مصداق آیه شریفه است که می فرماید «ان الذین آمنوا و عملوا الصالحات سیجعل لهم الرحمن ودا(کسانی ایمان می آورند و عمل صالح انجام می دهند خداوند ایشان در دل مومنین محبت و دوستی قرار می دهد)».

به گزارش سایت حیات طیبه، دکتر جلیلی در سفر استانی دوشنبه عصر خود به استان خوزستان، ساعاتی پیش وارد اهواز شد.

دکتر جلیلی در بدو ورود به اهواز با خیل هوادارانی روبرو شد که از ساعتی قبل در فرودگاه به استقبال آمده بودند. حامیان عرب و فارس پیش از ورود دکتر جلیلی، با خواندن اشعار عربی و فارسی به استقبال وی آمده بودند.

استقبال کنندگان شعار می دادند: «جلیلی سرافراز، خوش آمدی به اهواز».

ایشان در ادامه سفر خود به دیدار آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان رفت و با ایشان گفت وگو کردند.

آیت الله جزایری در این دیدار گفتند: گرایش علما، طلاب، جوانان و عامه مردم به جنابعالی مشهود است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه گفت این گرایش به جنابعالی مصداق آیه شریفه است که می فرماید «ان الذین آمنوا و عملوا الصالحات سیجعل لهم الرحمن ودا(کسانی ایمان می آورند و عمل صالح انجام می دهند خداوند ایشان در دل مومنین محبت و دوستی قرار می دهد)».

وی افزود قاطبه علمای خوزستان مانند جناب آیت الله کعبی که مورد وثوق مردم و روحانیتند از شما حمایت می کنند.

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 278 یکشنبه 1392/03/12 نظرات (0)
قاليباف: تا پيشرفت نباشد عدالت يعني توزيع فقر/ جليلي: حضرت علي فرمود در عدالت است كه پيشرفت شكل مي گيرد

به نقل از گروه سياسي رجا نیوز: كمتر از سه هفته به برگزاري انتخابات يازدهم رياست جمهوري فرصت باقي است و روزانه مواضع مختلفي از سوي كانديداهاي حاضر در صحنه منتشر مي شود.

به گزارش رجانيوز، در همين راستا محمد باقر قاليباف در برنامه گفتگوي ويژه خبري حاضر شد و ضمن ارائه نقطه نظرات مختلف خود در عرصه هاي مختلف، در پاسخ به پرسش مجري برنامه كه نظر وي را درباره دهه پيشرفت و عدالت جويا شد گفت: "به نظر من این بحث یک مقدمه ای دارد مقدمه اولش این است بنده اگر رئیس دولت شدم می خواهم تصمیم بگیرم برای پیشرفت کشور چون تا پیشرفت اتفاق نیفتد عدالت در واقع توزیع فقر است."

اين جملات در حالي از سوي شهردار تهران بيان شد كه نشان مي دهد اولويت وي براي اداره كشور؛ نه عدالت بلكه "پيشرفت" است؛ هر چند وي به درستي اعلام مي كند بدون پيشرفت؛ عدالت معنايي جز توزيع فقر ندارد و اين مساله اي است كه در سخنراني اول فروردين 87 رهبر انقلاب نيز مورد اشاره ايشان قرار گرفته است. ايشان مي فرمايند: "نه عدالتِ بدون پیشرفت مطلوب است، نه پیشرفتِ بدون عدالت. عدالت بدون پیشرفت یعنی برابری در عقب ماندگی، برابری در فقر؛ این را نمی خواهیم. پیشرفت بدون عدالت را هم هرگز مطالبه نمی كنیم؛ پیشرفت، همراه با عدالت." اما نكته مهم و مورد غفلت قرار گرفته اين است كه قاليباف بر اولويت خود بر مقوله پيشرفت نسبت به عدالت تاكيد مي كند و صراحتا مي گويد مقدمه رسيدن به عدالت، "پيشرفت" مي باشد. نكته اي كه يادآور مشي عمومي دولت هاشمي رفسنجاني و در آن برهه اينگونه استدلال مي شد كه ابتدا كشور بايد توسعه پيدا كند و بعد به سمت عدالت حركت كرد.

در همين باره رهبر معظم انقلاب در 8 شهريور 1384 در ديدار اعضاي هيئت دولت ضمن تاكيد بر مقدم بودن عدالت بر ديگر ارزش ها مي فرمايند: "نبايد ارزش عدالت به عنوان يك ارزش درجه ى دو كم كم در مقابل ارزشهاى ديگر به فراموشى سپرده شود؛ در نظام ما اين خطر وجود داشته است. ارزش هاى ديگر هم خيلى مهم است؛ مثلاً ارزش پيشرفت و توسعه، ارزش سازندگى، ارزش آزادى و مردم سالارى. مطرح كردن ارزش عدالت مطلقاً به معناى نفى اينها نيست؛ اما وقتى ما اين ارزش ها را عمده مى كنيم و مسأله ى عدالت و نفى تبعيض و توجه به نيازهاى طبقات محروم در جامعه كمرنگ مى شود، خطر بزرگى است."

از طرف ديگر دكتر سعيد جليلي نيز در برنامه گفتگوي ويژه خبري حاضر شد و در پاسخ به همين سوال نكته مهم و قابل تاملي را بيان كرد. وي با اشاره به فرمايش معصوم در اين باره گفت: "فرمایش حضرت علی علیه السلام هست که فی العدل سعه؛ یعنی در عدالت هست که پیشرفت شکل می گیرد، اگر بتوانیم فرصت های لازم را فراهم کنیم که همه این ظرفیت ها به موقع استفاده بشود فرصت های برابر داشته باشند حتماً به دنبال خودش پیشرفت را خواهد داشت."

در مجموع به نظر مي رسد با دقت در مواضع آشكار كانديداهاي حاضر در صحنه مي توان عيار گفتماني آنها و نسبت هر يك با گفتمان انقلاب اسلامي را سنجيد؛ مساله اي كه بدون ترديد در انتخاب رييس جمهور اصلح براي اداره كشور طي سالهاي آتي اولويت اصلي خواهد بود.

قرارگاه بچه های آسمونی

حامیان دکتر سعید جلیلی

w w w . b a s i r . r z b . i r

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 417 شنبه 1392/03/11 نظرات (0)
سونامی جلیلی از قم آغاز شد/دکترجلیلی: پشت خیمه‌های دشمن هستیم نه در شعب ابی طالب/ اندیشه دینی برای ما اقتدار به همراه می آورد
 
حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 253 چهارشنبه 1392/03/01 نظرات (0)

 

رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت ؛

آقای مشایی مظلوم واقع شد !!!

 

محمود احمدی نژاد پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع انتخابات اظهار داشت: بنده جناب آقای رحیم مشایی را به عنوان فردی مومن، صالح و مفید برای کشور می دانم و با شناخت ویژگی ها و توانمندی هایشان، ایشان را معرفی کردم اما مظلوم واقع شد.

 

آه انا المظلوم، اناالرحیم البیچاره . . . جعفر جنگیر بدادم برس . . . !

 

 

 

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 287 چهارشنبه 1392/03/01 نظرات (0)

 

اسامی 8 نفر تایید شده

نذیر نیوز -  اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان به صورت رسمی توسط وزارت کشور اعلام شد.

شورای نگهبان صلاحیت هشت نفر را برای حضور در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری احراز کرد.

اسامی این هشت نفر به ترتیب حروف الفبا به این شرح است:

۱- سعید جلیلی

۲- غلامعلی حداد عادل

۳- محسن رضایی

۴- حسن روحانی

۵- محمدرضا عارف

۶- محمد غرضی

۷- محمدباقر قالیباف

۸- علی اکبر ولایتی

زمان رسمی تبلیغات انتخاباتی افراد فوق‌الذکر از سوم خرداد آغاز می‌شود.

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 282 چهارشنبه 1392/02/18 نظرات (0)

ملت، مديرى می‌خواهد كه موانع اجراى برنامه ۵ ساله را رفع كند

همانطور كه در مطلب قبلی صفحه‌ی ویژه انتخابات گفته شد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رئیس‌جمهوری را مسئول اصلی تحقق سند چشم‌انداز بیست‌ساله می‌دانند. انتظار رهبر انقلاب از رئیس‌جمهور این است كه او شخصی باشد كه بتواند برنامه‌های پنج‌ساله را در راستای چشم‌انداز پیش ببرد و موانع پیش روی برنامه را با قدرت از سر راه بردارد. رهبر انقلاب در سال ۱۳۸۴ و در آغاز راه بیست ساله‌ی چشم‌انداز مسیر دولت را این‌گونه ترسیم كردند:

امروز كشور ما به حول و قوه‌ى الهى به اين توانايى و قدرت رسيده است كه بتواند آينده‌ى بيست ساله‌ى ايران را طراحى كند. اين مدت بيست ساله، يعنى چهار برنامه‌ى پنج‌ساله. اولين برنامه، امسال آغاز خواهد شد. در آغاز برنامه، يك مديريت كارآمد، با كفايت و پُرنشاط بايد سر كار باشد تا بتواند سازه‌هاى اين برنامه را مستحكم و استوار كند و پايه‌هاى اين برنامه را به طور عميق و محكم پى‌ريزى كند. اهميت اين انتخابات در اين است كه ملت ايران مى‌خواهد مديرى را انتخاب كند كه بتواند موانع اجراى برنامه را از سر راه ملت ايران بردارد؛ مثل بولدوزرى كه موانع را برمى‌دارد تا جاده‌يى را صاف كند.

۱۳۸۴/۰۱/۰۱ 

http://farsi.khamenei.ir/package?id=22298&news_id=22476

ویژه گی رئیس جمهور از دیدگاه رهبری

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 276 دوشنبه 1392/02/02 نظرات (0)
تی شرت زنده باد بهار در اهواز ! +عکس
     
رهیاب نیوز :این روزها که برخی ها دولت را به انتخاباتی بودن سفرهای استانیش متهم می کنند در میان استقبال کنندگان اهوازی برخی افراد با تی شرت هایی با شعار زنده باد بهار حاضر شدند!
۱۳۹۲ يکشنبه ۱ ارديبهشت ساعت 11:52

 

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 249 دوشنبه 1392/02/02 نظرات (0)
یکی برای من دست تکون بده!+عکس
     
رهیاب نیوز :مرد جنجالی دولت و یارغار آقای رئیس جمهور هم در سفربه خوزستان ایشان را همراهی می کند که با استقبال سردی از طرف مردم مواجه شد
۱۳۹۲ يکشنبه ۱ ارديبهشت ساعت 12:07

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 248 دوشنبه 1392/02/02 نظرات (0)
استقبال کمرنگ مردمی،حضور هماهنگ دانش آموزان
     
رهیاب نیوز :علی رغم اینکه در روزهای گذشته تبلیغات وسیعی در شهرستان اهواز مبنی بر استقبال از احمدی نژاد صورت گرفت ولی صبح امروز که رئیس جمهور وارد خوزستان شد شاید کمتر کسی از دست اندرکاران برنامه گمان می کرد که حضور مردم در مراسم استقبال این قدر کمرنگ باشد.
۱۳۹۲ يکشنبه ۱ ارديبهشت ساعت 12:03

*علی رغم اینکه در روزهای گذشته تبلیغات وسیعی در شهرستان اهواز مبنی بر استقبال از احمدی نژاد صورت گرفت ولی صبح امروز که رئیس جمهور وارد خوزستان شد شاید کمتر کسی از دست اندرکاران برنامه گمان می کرد که حضور مردم در مراسم استقبال این قدر کمرنگ باشد.

*در طول مسیر استقبال از احمدی نژاد تصاویری از مقام معظم رهبری با شعار لبیک یا خامنه ای قرار داده شده بود.

*در حالی که حضور مردم در استقبال از رئیس جمهور چندان به چشم نیامد ولی دانش آموزان که به صورت هماهنگ در مسیرها مستقر شده بودند جلب توجه می کرد دانش آموزانی که از مدارس برای استقبال از رئیس جمهورآمده بودند فقط درمسیراستقبال نبودند بلکه تعداد بیشتری از این دانش آموزان در مصلی مهدیه منتظر حضور احمدی نژاد نشسته بودند.

*پس از رسیدن احمدی نژاد به ورودی مصلی اهواز عده ای از افراد که کاملا هماهنگ شده بودند با لباس های محلی به استقبال وی رفتند .

*زمانی که احمدی نژاد در ورودی مصلی مهدیه اهواز حضور داشت مکان سخنرانی نسبتا خلوت نشان می داد و آن تعداد افرادی هم که به محل سخنرانی آمده بودند برای دیدن رئیس جمهور به ورودی مصلی رفتند.

*با شروع سخنرانی رئیس جمهور جمعیت لحظه به لحظه رو به کاهش رفت به گونه ای که حتی به اندازه نیمی از جمعیت نماز جمعه اهواز هم کسی درپای تریبون رئیس جمهور نبود

*اسفندیار رحیم مشایی که ابتدای سخنرانی احمدی نژاد در جلوی مردم نشسته بود در اواسط سخنرانی به بالای جایگاه رفت

*برخی از مردم که نامه های مساعدت و حل مشکلات خود را به همراه آورده بودند برخی از نامه ها را به مشایی می دادند

*برخی از افراد حاضر در برنامه با تی شرت های یک دست با شعار زنده باد بهار به استقبال رئیس جمهور رفتند

*پس از بالا رفتن مشایی در جایگاه این بار بقایی از جایگاه به پایین آمد و در کنار جمعیت حاضر شد

*هنگامی که احمدی نژاد در خصوص یارانه 250 هزار تومانی سخن می گفت نماینده مجلس خبرگان خوزستان که در جایگاه و پشت سر احمدی نژاد قرار داشت نتوانست جلوی خنده خود را بگیرد.

*برخی از افراد حاضر پرچم های تعدادی از طوایف عرب زبان را به مراسم سخنرانی احمدی نژاد آورده بودند

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 660 دوشنبه 1391/06/13 نظرات (2)

به نام خدای مهدی عج


هدف از قرار دادن این تصاویر اینه انسان به اونجا برسه که خودش نمیتونه در نهایت به سعادت برسه و باید از ولی خداوند بر روی زمین کمک بگیره و ضجه بزنه و ناله کنه و در خواست کنه تا خداوند اون رو به بشر عرضه کنه ....(خداوکیلی اوضاع ؛ اوضاع غریبیه)


خدایا عاجزانه میگویم , تو را به التماس محرومان تو را به دعای مظلومان , تو را به سوز عاشقان 14 معصومت ؛ تو را به آرزوی آرزومندانت, تو را به همه مردمی در هر ملت که درد مندند ولی نمیدانند به کدامین سو بروند؛ تو را به پهلوی شکسته مادر و بی بی دو عالم تو را به فرق شکافته مولا علی(ع) ؛ تورا به قلب پر ناله و سوز و گداز مهدی عج قسم ؛ باقی غیبت را بر ما ببخش و برسان آن کسی که با آمدنش عالم شکوفا و خندان میشود.


خدایا نمیدانم ؛

نمیدانم ...

همیشه میگفتیم خدایا ؛ خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما ... ؛ ویا اینکه خدایا انقلاب ما را به انقلاب مهدی (عج) متصل بفرما

نمیدانم آیا به راستی انقلاب مهدی (عج) شروع شده ...؟؟؟ و همین ها که میبینیم , ابتدای انقلاب خود آقاست ؟؟؟ خدا کند که هر چه زودتر بیایی ...


خدایا چگونه است اینان که از تو بیخبرند اینگونه فربه و بی فایده و آسوده زیست میکنند., و چگونه است که محرومانی که در گوشه ؛ گوشه جهان با فقر و گرسنگی ؛ روزگار سپری میکنند همچنان به یاد تو اند ؟؟؟...

خدایا این همه عجب را تمام کن و دیگر مجال جولان تفکرات شیطان در زندگی بشر را نده ؛ برسان قائم را تا با آمدنش دنیا قیام کند و زشتی و بدی و ظلم به کلی رخت بندد.


خدایا این مگر انسان نیست.این مگر مادر نیست , مگر محبت فرزند و مادری به همین سادگی است که میبینم چطور از هم جدا میشوند؟؟؟ ؛خدایا چه شده یعنی مادر به آن قدر نتوانسته غذایی تهیه کند که دلبندش گرسنه پیش چشمانش پرپر شود , خدایا ...

خدایا...

خدایا چه کنم دیگر چگونه سیر غذا بخورم وقتی که چنین واقعیتی در دنیا وجود دارد ,

مگر من چه کرده ام میتوانم در کشوری زندگی کنم که کاملا آسوده و در کمال امنیت زندگی سپری میکنم ولی در نقطه ای دیگر اینگونه مردمان زندگی میکنند...

خدایا مولایی را برسان که بتوانم در حضورش خدمتی کنم تا تمامی این اتفاقات از فعل دنیا پاک شود, باشد که انشالله شوم سرباز مهدی عج تا دهم جانی ناقابل در ره احقاق حق


خدیا اینان مگر جزئی از جمله جوانان و مردمان این مرز و بوم نیستند ؛ اینان مگر انسان تو نیستند ؛ چه میکنند با هستی و جان خود , چرا در راه شیطان و بیهودگی صرف میکنند آنرا ,

خدایا نابود کن آن شیاطین از انسی و جنی که تخم چنین فتنه ای را در کشورمان و هر جای دنیا پاشیدند تا با توسعه آن بر کشور ها تسلط کرده و کنترل نیروی ارادی آنان را در دست بگیرند و دیگر رمقی برای خواست حق و خواست حکومت حق باقی نماند.

برسان مولایی را که در حکومتش عقل ها کامل شود و این چنین مردمان تیشه به ریشه خود نزنند...


خدایا مگر ما در قرون وسطی زندگی میکنیم , مگر انسان آنهم به این صورت آشکار به فروش میرسد؟؟؟

مگر بنده ای که تو خلق کردی این قدر بی ارزش است که در عوض چند تکه کاغذ قابل خریدن است؟؟؟

مگر چه خبر شده که فساد اینگونه آشکار شده ؟؟؟ http://abasaleh90.mihanblog.com/post/312

برسان مهدی عج را تا , تا رو مار کنیم عاملین چنین رویداد هایی را که اینگونه عرش تو را به لرزه در میآورند ...

خدایا از تو عذر میخواهم , ولی ولی این وضع دانشگاه و اماکن عمومی در کشور ماست, خدایا نمیدانم چطور اینطور شد ؛ چه کسانی در ایجاد این شرایط دست داشته اند , ولی میدانم ؛ دیگر بس است , مادران و پدران شهدا تاب دیدن این تصاویر را ندارند ؛ جانبازان با دیدن این تصاویر دردشان تازه میشود ؛ فرزندان شهدا ومفقودین سردر گم میشود که به کجا میرویم ؛ تمام کن و تمام کن و مهدی (عج) را برسان و تا به همه زشتی ها پایان دهد و بدی ها را خاتمه یابد و دل محبانت را شاد گرداند...


خدایا چقدر فرقه های مختلف و مسیر های انحرافی در راه عجیب زندگی وجود دارد , شیطان تا توانسته فرقه و جاده هایی را بنا نهاده که ادامه مسیر را دشوار میکند ؛ امروزه ی روز جوان با این آت و آشغال ها خود را سرگرم کرده ؛ چیزی که میتواند ؛ نام تو باشد رفته سراغ صلیب و صلیب شکسته !!! سراغ آرم نازی , تو را گم کرده ؛ اصلا نمیداند امامان و پیامبران که بوده اند ؛ چه میداند برکات آنان چیست ؛ چه میداند ولی معصوم چیست ؛ چه میداند ؛ حکومت ولی معصوم چیست؛ خدایا اسباب شناخت هر چه بهتر و هر چه زودتر دین و راهت ؛ و بهترین هایت (معصومین ع) را برای جوانان این مرز و بوم مهیا بفرما تا هر چه زود تر خواست همگانی برای تحقق؛ بهترین , بهترین, آرزوها محقق شود...


خدا این چه دنیایی است , این نا اهلان همه کار میکنند ؛ میکشند ؛ میدزدند , سر میبرند و دیگر...

به کودکان مسلمان هم تجاوز میکنند ؛ و تازه عکس یادگاری هم میگیرند ... نمیدانم دل مهدی (عج) چقدر زخم خورده این اتفاقات است ؛ چقدر بی تاب قصاص این کافران است ؛ خدایا دیگر ادامه تحمل این وضع برای مولایم بس است ؛ او هم انسان است طاقتش هم حدی دارد , باقی غیبت را بر ما ببخش و ظهور را عملی کن ...



خداوندا به آبروی زوار مسجد ؛ به آه محرومان درب آستان مهدی عج به هر آنچه نزد تو با ارزش تر است ؛ منجی عالم را بر محرومان و امت و خلقت عرضه فرما...



خدایا مهدیی را برسان که با آمدنش هیچ مکانی نمیماند مگر که آباد شده باشد ...


خدایا این دیگر چه جور است ؛ تن را بفروشی که زنده بمانی ؟؟؟چند وقت پیش یکی از آشنا های مسن بعد سالها کلیه ای را گیر آورد ؛ تا از شر دیالیز راحت شود. بعد از شنیدن جزئیات بیشتر نگران صاحب کلیه (فروشنده)شدیم ؛ چرا که جوانی بود که به علت بدهی 4 میلیونی برای اینکه خانواده اش بی سرپرست نشود ؛ مجبور میشود کلیه اش رابفروشد.

خدایا میدانم که بنده ای را که خلق کرده خیلی ارزشمند است ؛ ولی ادامه به این شکل ... پسند عالم نیست ؛ برسان منجی را که در زمان خلافت حضرتش, محتاج یافت نمیکنی ...


خدایا این دیگر چه وضعش است؟؟؟ مگر مملکت اسلامی نیست؟؟؟ ؛ مگر اینان ناموس شیعه نیستند ؟؟؟پس چرا اینگونه با هم نامحرم و... چرا کاری کنند که باعث خشم تو شوند؟؟؟ مگر این ایران با شکوه تاکنون به این شدت دچار سردر گمی و بی حجابی و بی غیرتی شده بوده, مگر بلایی در راه است ؛ خدایا برسان مولایی را که خلق در زمان خلافتش , به دنبال هوس و شهوت انحرافی نمیروند , و هر آنچه هست علم است و عبادت است و شکوه و قدرت و عظمت انسان.برسان ولی عالمت را ...


خدایا مگر اینان مخلوق تو نیستند ؟؟؟ مگر حق اینان کمتر از آن انگلیسی هست که کشورش تا همین چند وقت پیش ضایعات دور ریختنی غذایی اش کل فقرا غذایی جهان را سیر میکرد ؟؟؟ مگر این لاغر اندامان و محرومان خیلی پست تر و کم ارزش تر از آنان (فربه گان مفسد) هستند ؛ برسان مولایی را که در زمان خلافتش کسی شب گرسنه بر زمین نخواهد گذاشت مگر انکه سیر شده باشد.


خدایا اینان بندگان مسلمان تو و گاها شیعه تو در عراق هستند که اینگونه و مظلومانه و به این شکل فجیع تل انبار شده اند.آیا اینان نمیبایست زنده میبودند تا از عطر ولی تو استشمام کنند ؟؟؟ خدیا برسان مولایی را که قائم نباشد روی زمین, مگر آنکه تمامی نا حقی ها را پاسخ دهد...



خدایا به آبروی مادران شهید به آبروی مادران مفقودین که آدم نمیتواند تصور کند که اینان چگونه تنفس میکنند ؛ چقدر چشمشان به درب است و تلفن ؛ شنیدن خبری از فرزند دلبندشان؛ برسان مولایی را که با آمدنش خیل عظیمی از شهدا ات بر میگردند (رجعت میکنند) و در رکاب حضرت قرار میگیرند. برسان ...


خدایا چه بگویم , مگر میشود انسان ها این بهترین مخلوقت را اینگونه از بین برد ؛ چیزی که اگر انسان مظلوم را بکشی , انگار که کل بشریت را کشته ای ... خدایا جرم اینان چه بوده ؛ نکند همه اینها مظلوم بوده اند؟ آنگاه که جرات که ؟؟؟ که هزاران بار کل بشریت را به قتل برساند.خدایا برسان مولایی را که حق مظلومین را ادا کرده و ظالمین را به سزای اعمالشان میرساند ... برسان ...


خدایا اینها هم مردم مسلمان تو هستند ...چون کشورشان هم پیمان و هم موضع با کشور های مورد لطفت همچون ایران اسلامی و لبنان است ؛اینوگنه مورد ظلم جمعی قرار گرفته اند.بلکم از مواضع خود کوتاه بیایند ...خدایا میدانم در زمان خلافت ولی ات هیچ خونی به نا حق ریخته نشود ؛ مگر انکه به سرعت عدالت بر آن اجرا شود ... پس برسان عامل حق بروی زمین را ؛ برسان ...


خدایا این ها سربازان سپاه و نیرو و قدرت تو هستند ؛ به لطفت قدرتمند شده اند ؛ تا حدی که توان داریم از کشورمان به نحو احسنت دفاع نماییم ؛ خدایا توفیق بده به این لشکرت ؛ توفیق مشارکت در لشکر نهایی جهان اسلام و یا همان پروژه نهایی امامت و نبوت و بشریت را پیدا کنند. برسان مولا را ؛ برسان مولا را تا که ما هم شویم سرباز اماممان و تا شویم سرباز بی سر مولامان...


خدایا دیگر هیچ ندارم که بگویم فقط منتظرم ؛ منتظرم که بفرستی ولی ات را , منتقم همه مظلومان را , امید دارم که با همه کوله بار گناهم مرا هم برای خود بر دارد , حتی برای کوچکترین کار ها و اراده های خود ...

برسان مولا را برسان مولا را ...

"اللهم عجل لولیک الفرج"

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 510 سه شنبه 1391/05/31 نظرات (0)

اگر سوریه را از دست بدهیم
آنگاه است که شیپور جنگ تمام عیار نظامی با ایران نواخته خواهد
آنها که از حمایت ما از سوریه انتقاد میکنند یا از دنیا بی خبرند یا ماموریت دارند از دنیا بی خبر باشند
انقلابی بودن پیشکشتان خاک خود را هم میفروشید؟

                    
حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 839 چهارشنبه 1391/05/25 نظرات (2)


میانمارواژه ای که از اخبار نمی شنویم فعلا نقل و انتقالات لیگ برتر را عشق است! در فیس بوک و بالاترین و... همه نگران مردم سوریه اند. اما هیچ کس از خودش نپرسید که نسل کشی بی صدای مسلمانان در میانمار برای چیست. هیچ کس گریبان چاک نکرد! اصلا عربستان و بحرین ومیانماربه ما چه ؟! خدایا به ما انصاف و قوه درک حقیقت عطا کن

شعر علیرضا غزوه برای کشتار مسلمانان میانمار
میانمار

هنوز مستعمره است

و آتش تهیه‌ این جنایت

هنوز از انگلستان و واشنگتن تدارک می‌شود

همیشه پای یک زن در میان است






زنی که از قاهره به تل آویو می‌رود

از تل آویو به کابل

و هر شب نقشه‌ کشتار را تدارک می‌بیند

فعالان صلح جهانی

برایش کف می‌زنند

پسر علی‌اف خوابش را می‌بیند

و شاه عربستان عکسش را کنار اجدادش گذاشته است

او همه جا می‌رود

اعراب شکم گنده از بوی ادوکلنش زبانشان بند می‌آید

میانمار هنوز مستعمره است

۵بعلاوه یک سکوت می‌کند

کشتارها ادامه دارد

مردی شبیه چنگیز و هلاکو

تین سین

آتش پرستی فاشیست که قبل از همه

بودا را آتش زد

مردی از تار و پود خوک و شراب

با قلبی از لجن و کثافت

برادر دوقلوی زنی که موی بلوند دارد

و آمده است جهان را به هم بریزد

که حالم از شعار دموکراسی‌اش به هم می‌خورد

تین سین برادر دو قلوی خانم کلینتون است

خوش خدمتی‌اش را

با کشتار مسلمانان تمام کرد

حال آن که بودا به صلح می‌اندیشد

بودا تعلیم آرامش است و دوستی

تین سین اما نواده‌ هولوکاست

پسر غیر شرعی هیتلر است

اگر می‌دانستم به سانچی نمی‌رفتم

مجسمه بودا نمی‌خردم



چرا که بودا و کریشنا در این کشتار

سکوت کرده‌اند و

بودای خوابیده در قفسه

انگار قصد بیدار شدن ندارد!

قلبمان شکست …
پاراچنار ، چین ، بالکان ، یوگوسلاوی ، بوسنی و هرزگوین ، کویته ، بحرین ، لیبی ، مصر ، فلسطین ، لبنان ، عربستان ، اردن ، کویت ، افغانستان ، سوریه و …
فجایع وحشتناک و نسل کشی در برمه (میانمار)

برای فرج امام زمان عاجزانه دست به دعا برمیداریم

حدیث شریف حضرت محمد (ص) را یاد آور می‌شویم که فرمود:
«مَنْ اَصْبَحَ لا یَهْتَمُّ بِاُمورِ الْمُسْلِمینَ فَلَیْسَ مِنْهُمْ وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادى یا لِلْمُسْلِمینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ: هر کس صبح کند و به امور مسلمانان همّت نورزد، از آنان نیست و هر کس فریاد کمک خواهى کسى را بشنود و به کمکش نشتابد، مسلمان نیست».
کافى، ج ۲، ص ۱۶۴

شیخ حسن .. کلیدت این بود؟؟؟ رنگ بنفش تو نمیتواند خون شهدا را پاک کند...

تعداد صفحات : 2

درباره ما
علیرضا جان به پدرت بگو برگردد ... انگار اینجا کسانی خیال سازش دارند....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بهترین هتل های تهران
  • تاپ کرک topcrack
  • دارو گیاهی
  • بهترین کرک
  • بهترین کرک
  • بهترین های وبگردی
  • فروشگاه خرید آسان
  • مدل لباس روز
  • مدل لباس روز
  • کسب درامد اینترنتی
  • تبادل لینک
  • فروشگاه هاردی
  • سایت دانش آموزان قره چپق
  • بهترین های معماری
  • ? -?
  • salam
  • پایگاه خبری تحلیلی نذیر نیوز
  • حسیــــن
  • وبلاگ بچه های عمران 88.5 دانشگاه ولی عصر رفسنجان
  • هواداران حاج محمود کریمی - امام خامنه ای
  • دنیای کوچک یک دانشجوی پزشکی
  • بسته آموزشی پرورش مرغ گوشتی
  • مرجع پروژه و مقالات دانشجویی
  • پیش به سوی موفقیت در کنکور
  • بانک مقالات کامپیوتری
  • دست آوردهای روز بشر
  • مرجع دانلود فیلم و سریال
  • مباحث ضد فراماسونري
  • فناوری اطلاعات ایران
  • انجمن مهندسان جوان
  • علم وفناوری روز دنیا
  • ظهور نزدیک است. . .
  • مرجع فیزیک کنکور
  • خبرگزاری استان بم
  • وبلاگ ناگفته ها
  • Game & Program
  • شرمین و ارتین
  • darhampage
  • زبانزد دات کام
  • سرزمین هالیوود
  • خانه دوست
  • koma2011
  • ___ l2ol3in ___
  • ** تقاطع **
  • یک سرزمین
  • adeibstan
  • رنگین کمان
  • شوق پرواز
  • برگ پاییزی
  • کشتی کج
  • تحلیل عامه
  • رنگین کمان
  • islam90
  • مصباح133
  • شاعرانه
  • خشاب
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • پنجشنبه 28 فروردين 1393
  • سه شنبه 26 فروردين 1393
  • پنجشنبه 21 فروردين 1393
  • چهارشنبه 20 فروردين 1393
  • سه شنبه 19 فروردين 1393
  • دوشنبه 18 فروردين 1393
  • جمعه 15 فروردين 1393
  • سه شنبه 12 فروردين 1393
  • جمعه 08 فروردين 1393
  • سه شنبه 05 فروردين 1393
  • جمعه 01 فروردين 1393
  • دوشنبه 26 اسفند 1392
  • پنجشنبه 08 اسفند 1392
  • چهارشنبه 07 اسفند 1392
  • سه شنبه 06 اسفند 1392
  • يکشنبه 04 اسفند 1392
  • سه شنبه 29 بهمن 1392
  • پنجشنبه 24 بهمن 1392
  • سه شنبه 15 بهمن 1392
  • يکشنبه 13 بهمن 1392
  • چهارشنبه 09 بهمن 1392
  • شنبه 07 دی 1392
  • دوشنبه 20 آبان 1392
  • جمعه 03 آبان 1392
  • پنجشنبه 02 آبان 1392
  • شنبه 27 مهر 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • سه شنبه 22 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • سه شنبه 25 تير 1392
  • دوشنبه 24 تير 1392
  • يکشنبه 23 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • چهارشنبه 19 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • دوشنبه 10 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • يکشنبه 02 تير 1392
  • پنجشنبه 30 خرداد 1392
  • يکشنبه 26 خرداد 1392
  • شنبه 25 خرداد 1392
  • جمعه 24 خرداد 1392
  • پنجشنبه 23 خرداد 1392
  • چهارشنبه 22 خرداد 1392
  • سه شنبه 21 خرداد 1392
  • يکشنبه 19 خرداد 1392
  • سه شنبه 14 خرداد 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • شنبه 11 خرداد 1392
  • جمعه 10 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • شنبه 4 خرداد 1392
  • چهارشنبه 01 خرداد 1392
  • جمعه 27 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • جمعه 13 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • يکشنبه 01 بهمن 1391
  • پنجشنبه 28 دی 1391
  • يکشنبه 24 دی 1391
  • شنبه 23 دی 1391
  • چهارشنبه 29 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • پنجشنبه 04 آبان 1391
  • يکشنبه 30 مهر 1391
  • شنبه 29 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • سه شنبه 18 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • يکشنبه 09 مهر 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • پنجشنبه 9 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 5 شهريور 1391
  • شنبه 04 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • پنجشنبه 2 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • چهارشنبه 25 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • دوشنبه 23 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • جمعه 09 تير 1391
  • چهارشنبه 07 تير 1391
  • سه شنبه 06 تير 1391
  • دوشنبه 05 تير 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • سه شنبه 2 خرداد 1391
  • پنجشنبه 28 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 12 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 31 فروردين 1391
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • جمعه 22 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 12 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • يکشنبه 3 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد عملکرد روحانی تا کنون چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 351
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 308
  • باردید دیروز : 399
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,081
  • بازدید ماه : 1,081
  • بازدید سال : 43,171
  • بازدید کلی : 752,730
  • لوگوی ما
    Untitled-16zr4Z.jpg
    دوستان
    طناب دارت را بباف...

    نوای ما...

    لوگوی دوستان

    Reba.ir

    دوستان

    دوستان


    معببر سایبری فندرسک