loading...
قرارگاه بچـه های آسمونـی
فروش انیمیشن پیام راشل کوری

http://www.kosar3d.com

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
امام رضا . . . 0 1316 hoojre
حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 239 جمعه 1393/01/01 نظرات (1)

پيام نوروزى به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۳

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پيام نوروزی خطاب به ملت ایران، سال ۱۳۹۳ را سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مديريّت جهادی» نامگذاری کردند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
بسماللهالرّحمنالرّحيم
يا مقلّب القلوب و الابصار، يا مدبّر اللّيل و النّهار، يا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.
اللّهمّ صلّ علی فاطمة و ابيها و بعلها و بنيها.
اللّهمّ کن لوليّک الحجّة بن الحسن صلواتک عليه و علی ابائه فی هذه السّاعة و فی کلّ ساعة وليّا و حافظا و قائدا و ناصرا و دليلا و عينا حتّی تسکنه ارضک طوعا و تمتّعه فيها طويلا.
اللّهمّ عجّل فرجه و اجعلنا من اعوانه و انصاره و شيعته.
فرا رسيدن سال نو را تبريک عرض ميکنم به همهی همميهنان عزيزمان و يکايک ايرانيان در سراسر کشور و در هر نقطهای از جهان که زندگی ميکنند. مخصوصاً تبريک عرض ميکنم به خانوادههای معظّم شهيدان، به جانبازان، به همسرانشان و به همهی کسانی که در راه اسلام و ايران مجاهدتی کردهاند و ميکنند و بار زحمتی را بر دوش کشيدهاند و ميکشند. همچنين تبريک عرض ميکنم نوروز را به همهی ملّتهايی که نوروز را گرامی ميدارند و برای آن ارج و احترامی قائلند.
امسال فرا رسيدن سال نو مصادف است با دو فاطميّه و مراسم يادبود شهادت بانوی بزرگ جهان اسلام صدّيقهی کبری (سلام الله عليها). اين تقارن موجب ميشود که ملّت ما انشاءالله بتوانند از برکات انوار فاطمی بهره ببرند و خود را در شعاع تعاليم آن بزرگوار قرار بدهند و خود را منوّر کنند به انوار هدايت الهی که به وسيلهی فاطمهی زهرا (سلام الله عليها) و خاندان پيغمبر به همهی مردم عالم اهدا شده است.
گذشتِ سالها و تبادل سالهای گوناگون برای ما بايد موجب تجربه و بصيرت باشد؛ از گذشته درس بگيريم و به آينده با چشم باز و دل آگاه نظر کنيم و برای آينده تصميم بگيريم. من از خداوند متعال درخواست ميکنم که به همهی ايرانيان عزيز ما در اين سال جديد، تن سالم، روح شاداب، امنيّت روانی، آرامش روحی و پيشرفت و تعالی و سعادت مرحمت کند. و اميدوارم خداوند متعال به جوانان ما نشاط و پويايی، و به مردان و زنان ما همّت و اراده و عزم مستحکم و درست، برای پيمودن راههای پرافتخار، و به کودکان ما خرسندی و تندرستی، و به خانوادههای ما امنيّت و محبّت و الفت عنايت کند. آنچه بر عهدهی ما است، نگاه به گذشته برای عبرتگيری و نگاه به آينده برای برنامهريزی و تصميمگيری است.
سالی که گذشت، اعلام شده بود که سال «حماسهی سياسی و حماسهی اقتصادی» است. حماسهی سياسی بحمدالله در عرصههای مختلف به بهترين وجهی صورت گرفت؛ هم در انتخابات، هم در راهپيمايیهای بزرگ، هم حضور مردم در عرصههای مختلف و فعّاليّتها و تلاشهايی که از سوی مسئولان و از سوی مردم در طول سال انجام گرفت. سال تبادل دولتها و دستبهدستشدن قدرت بود؛ و اين کار با آرامش، با نهايت امنيّت در کشور انجام گرفت و بحمدالله يک حلقهی جديد از سلسلهی طولانی مديريّت کشور پديد آمد.
 در باب حماسهی اقتصادی کاری که بايد انجام بگيرد و توقّع بود که اتّفاق بيفتد، اتّفاق نيفتاد. تلاشهايی انجام گرفت که مورد سپاس است، ولی کار بزرگی که بايد در زمينهی حماسهی اقتصادی انجام بگيرد، همچنان در پيش روی ما است و ما موظّفيم که اين حماسه را به وجود بياوريم. مسئلهی اساسیِ اقتصاد برای کشور ما و ملّت ما يک مسئلهی مهم است؛ در اواخر سال ۹۲ بحمدالله يک زيرساخت فکری و نظری برای حماسهی اقتصادی به وجود آمد؛ سياستهای «اقتصاد مقاومتی» اعلام شد و زمينه آماده است برای اينکه انشاءالله تلاش لازم در اين باب انجام بگيرد.
در نگاه به سال ۹۳ آنچه به نظر اين حقير مهمتر از همه است، دو مسئله است: يک مسئله همين مسئلهی اقتصاد و ديگری مسئلهی فرهنگ است. در هر دو عرصه و در هر دو زمينه توقّعی که وجود دارد، تلاش مشترکی است ميان مسئولان کشور و آحاد مردم. آنچه برای بنای زندگی و سازندگی آينده مورد انتظار است، بدون مشارکت مردم تحقّقپذير نيست. بنابراين علاوه بر مديريّتی که مسئولين بايد انجام بدهند، حضور مردم در هر دو عرصه لازم و ضروری است؛ هم عرصهی اقتصاد، هم عرصهی فرهنگ. بدون حضور مردم کار پيش نخواهد رفت و مقصود تحقّق پيدا نخواهد کرد. مردم در گروههای گوناگون مردمی با اراده و عزم راسخ ملّی ميتوانند نقشآفرينی کنند. مسئولين هم برای اينکه بتوانند کار را بهدرستی پيش ببرند، احتياج به پشتيبانی مردم دارند. آنها هم بايستی با توکّل به خدای متعال و با استمداد از توفيقات و تأييدات الهی و کمک مردمی، مجاهدانه وارد ميدان عمل بشوند؛ هم در زمينهی اقتصاد و هم در زمينهی فرهنگ. من ان‌شاءالله توضيح همهی اين موارد را در سخنرانی روز جمعه به عرض ملّت ايران خواهم رساند. لذا به گمان من آنچه در اين سال جديد پيش رو داريم، عبارت است از اقتصادی که به کمک مسئولان و مردم شکوفايی پيدا کند، و فرهنگی که با همّت مسئولان و مردم بتواند سمت و سوی حرکت بزرگ کشور ما و ملّت ما را معيّن کند. لذا من شعار امسال را و نام امسال را اين قرار دادم: «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مديريّت جهادی».
اميدواريم خداوند متعال کمک کند هم به آحاد مردم، هم به مسئولين محترم که بتوانند وظايف خودشان را در اين زمينه انجام بدهند؛ و قلب مقدس ولیّعصر (ارواحنافداه) را از ما شاد کند و روح مطهّر امام بزرگوار و شهدای عزيز را از ما راضی و خشنود فرمايد.
والسّلام عليکم و رحمةالله و برکاته
حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 277 دوشنبه 1392/12/26 نظرات (0)

 

  

«اگر غلطی از رژيم صهيونيستی سر بزند، جمهوری اسلامی تل‌آويو و حيفا را با خاك يكسان خواهد كرد.» این پاسخ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به تهدیدهای رژیم صهیونیستی به عنوان مهمترین جمله رهبر انقلاب اسلامی در سال ۹۲ از نظر مردم انتخاب شد.

در نظرسنجی‌ئی که از دهم تا بیست‌و‌چهارم اسفندماه توسط پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR با موضوع مهمترین جمله سال رهبر انقلاب از دید کاربران برگزار شد، مردم، جملات گوناگونی را انتخاب کردند. مجموع حدود ۱۴هزار پیامک و ۴هزار و پانصد نظر دریافت شده نشان میدهد سه جمله‌ی پرتکرار زیر در میان پاسخ‌ها، مهمترین جملات رهبر انقلاب از نظر کاربران در سال نود و دو هستند:

سومین جمله برتر به انتخاب مخاطبان، جمله‌ای از بيانات در مراسم تنفيذ حكم رياست جمهورى آقای روحانی بود: «درس بزرگى كه ما از فشارهاى اقتصادى دريافت كرديم، اين است كه هرچه مي‌توانيم، بايد به استحكام ساخت داخلى قدرت بپردازيم.»
 
دومین جمله برتر به انتخاب مخاطبان، مسأله‌ی خوش‌بین نبودن رهبر انقلاب به مذاکره با آمریکا در مسئله‌ی هسته‌ای در ديدار مسئولان نظام‌ (۱۳۹۲/۰۴/۳۰) بود: «در مسائل خاص، مذاكره را منع نميكنم ليكن من خوشبين نيستم؛ چون تجربه‌ى من اين را نشان ميدهد. آمريكائى‌ها، هم غيرقابل اعتمادند، هم غير منطقى‌اند، هم در برخوردشان صادق نيستند.»

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/25937/C/13921226_0125937.jpg

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 265 دوشنبه 1392/12/26 نظرات (0)

 

برنامه منافقین برای چهارشنبه سوری چیست؟!

برنامه منافقین برای چهارشنبه سوری چیست؟!

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی مهرورزی : چهارشنبه آخر سال به درست یا غلط متاسفانه هر ساله همراه با آسیب های جسمی و مادی برخی از شهروندان برگزار می شود!

بنا بر این گزارش در این بین نیز هر ساله منافقین به خیال خام خود قصد سوء استفاده از این برنامه را دارند که البته هر سال نیز با بی اعتنایی مردم مواجه می شوند ولی از آنجایی که دلخوشی این جماعت مطرود ملت به این یاوه سرایی ها می باشد امسال نیز با تحریک و جنجال رسانه ای قصد دارند پیگیر اهداف شوم خود شوند.

 پیج منافقین که به خیال خام خود برای ایجاد آشوب و بلوا دارد خودکشی! می کند در روزهای اخیر حتی از هشدارهای نهادهایی مانند شهرداری نیز به عنوان ترس نظام از شورش! نامبره است که نشان از حقارت و خفت آنان دارد.

به این عبارات منافقین توجه نمایید:
” اقدامات عجزآلود رژيم در وحشت از خيزش جوانان در چهارشنبه سوری!!
يکی از کارگزاران رژيم در شهرداری منطقه۹ تهران در گفتگو با رسانه های حکومتی خواستار هماهنگی کليه ارگانهای رژيم برای مقابله با ”مخاطرات چهارشنبه سوری“ شد و گفت: ”هماهنگی و همکاری کليه سازمانها و ادارات می تواند در جهت کاهش مخاطرات چهارشنبه سوری مفيد باشد… و انتظار است سازمانهای مسئول همگام با شهرداری به وظايف قانونی خود عمل نمايند“.”
در حالی که امسال دستگاهای متولی با اعلام برخی مواد بی خطر خانواده ها را هوشیار کرده اند تا آسیب های احتمالی به حداقل برسد و نیروی انتظامی و دادستانی هم با اطلاعیه به خانواده ها تاکید کرده اند که مراقبت نمایند تا آخر سال با آسیب روبرو نشوند و به آن دست از هنجارشکنان که موجب سلب آسایش مردم می شوند هشداری مبنی بر عدم مزاحمت داده اند و الا با کسانی که رعایت نکنند برخورد می نمایند منافقین این را نیز ترس نظام از آشوب تعبیر کرده اند!

به این عبارات توجه نمایید:
“وحشت دادستانی رژيم در کرمانشاه از اعتراضات در چهارشنبه سوری
مجتبی ملکی دادستان کرمانشاه در وحشت از اعتراضات چهارشنبه سوري گفت: با افراد بر هم زننده آرامش جامعه و امنيت در چهارشنبه آخر سال به شدت برخورد می شود!
تهديد پاسدار كرمانى در وحشت از خروش مردم در چهارشنبه سورى
وی افزود: افرادی که در چهارشنبه آخر سال اقدام به برهم زدن نظم و آرامش کنند با آنان برخورد جدی می شود. با افرادی که حامل مواد محترقه در خودروهايشان باشند، خودروی آنها با هماهنگی دستگاه قضايی تا پايان ۱۳فروردين در توقيف پارکينگ نيروی انتظامی است.”

به گزارش عصر امروز قسمت مضحک این سناریو آنجایی است که منافقین یک هفته زودتر به سراغ چهارشنبه آخر سال رفته اند و به دروغ داستانی را سرهم کرده اند که خواندنش خالی از لطف نیست:
“سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۲ چهارشنبه سوری در مجيديه(منافقین)
جوون ها از پشت بومها نارنجک و توپهای پلاستيکی می انداختند و مأموران جرأت عبور يا تکون خوردن نداشتند. از ميدان آرژانتين تا رسالت به طور کامل بسته شده بود و ماشينها برف پاکن ها شون را به علامت پيروزی تکون می دادند. صدای بوق ماشينها به موزيک متن انفجارها تبديل شده بود.
نيروهای گارد ويژه زير پل سيدخندان ريخته بودند، اما بچه ها مجبورشون کردن عقب نشينی کنند….!! ”

این اراجیف تنها نمونه ای از چرندیاتی است که منافقین به عنوان خبر منتشر می کنند تا بلکه با خیالات واهی، دل سوخته رانده شدن از وطن خود را تسلی بدهند!!

به گزارش عصر امروز نگاهی نیز به برخی از فراخوانها و بيانيه های چهارشنبه آخر سال که به نامهای مختلف از سوی منافقین جعل شده تا مردم را با خود همراه نشان بدهند! جالب است و نکته جالبتر دریوزه گی این مطرودین ملت است که با نامهای مختلف دروغ پردازی می نمایند که نشان از استیصال آنان دارد.

به بخشی از این فراخوانهای جعلی و متن آنها توجه نمایید:
” بيانيه جمعی از کارکنان راه آهن بندرعباس
بيانيه جمعی از دانشجويان دانشگاه آزاد دزفول
بيانيه جمعی از دانشجويان دانشگاه صنعتی اصفهان
بيانيه جمعی از فرهنگيان شرق تهران
بيانيه جمعی از جوانان قم و…
در حالی به استقبال چهارشنبه سوری می رويم که شرايط جامعه انفجاری است!
در چهارشنبه سوری قيامی ديگر به پا خواهيم کرد. …
صدايی رعد آسا فرياد آزادی سر دهيم، تا گوش فلک هم آن را بشنود و دنيا بفهمد… ”

و اما در پایان این گزارش نظر شما را به نکته مهمی جلب می نماییم؛ این دشمنان ملت همانند فتنه سال 88 قصد دارند تا در ایام فاطمیه(س) به خیال خام خود با هنجارشکنی و تحریک مردم در سردادن شعارهایی که اصل نظام را نشانه می رود به جنگ ولایتی بروند که حضرت زهرا(س) جانش را در راه آن فدا کرد.
به این عبارت توجه نمایید:
“با شعار مرگ بر اصل …..اصل نظام را نشانه ميرويم” اما غافل از اینکه اصل ولایت فقیه یعنی رسول الله و امیرالمومنین (علیهماالسلام) و این شعار بی دینی کامل و محض این مطرودین را می رساند.

 

عصر امروز

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 279 سه شنبه 1392/12/06 نظرات (0)

 بسم الله الرحمن الرحیم

لطفادرصورت تمایل چنانچه صاحب وبلاگ ویا سایت خاصی هستید نسبت به انتشار این خبرباما همکاری نمایید.

 

پاسخ کوبنده ملت ایران به غربی ها در صورت حمله احتمالی در دو اثرمستند کابوس کرکسها وانیمیشن راشل کوری واکنش  اوراهام کوشنیر کارگردان اسرائیلی را برانگیخت .

وی میگوید" مهم این بود که به نظرم وقت آن رسیده که تنها این پیام ارسال شود که ایران در حال انجام بازسازی جنگ‌های فرضی برای حمله به تل‌آویو  است"

 در زمانی که صهیونیستها چنین واکنشی را از خودنشان میدهند انیمیشن پیام راشل کوری در سایه سکوت تامل برانگیز مسولین تدبیر و امید راه خود را پیش برده وتا به حال کمترین حمایت معنوی و مادی از سوی این مسئولین صورت نگرفته در این میان یک سرمایه دارعرب حمایت مادی خود را از این اثر منوط به حذف عکس رهبر انقلاب وپرچم ایران و جایگزینی آن را با عکس امیر شیخ نشین وپرچم کشورخود را پیشنهاد کرده که به لطف الهی سازندگان این اثر دست رد به این پیشنهاد وسوسه برانگیز زدند و به توجه به این اتفاق و بیانات رهبر عزیز امام خامنه ای : تنها راه علاج این دشمنی تکیه بر اقتدار ملی و توان داخلی و مستحکم تر کردن ساخت درونی کشور است.


جهت فروش گسترده انیمیشن پیام راشل کوری،سازندگان انیمیشن درحال ثبت نام ازافراد واجد شرایط  جهت ایجادشبکه یکپارچه  فروش مردمی در کلیه نقاط کشور می باشند.علاقه مندان می توانند برای ایجادنمایندگی فروش در شهر خود نام ونام خانوادگی رابه شماره 5000290998ارسال نمایید.

همچنین عدد 1رابه سامانه 5000290999جهت ثبت نام ازعلاقه مندان به خرید انیمیشن پیام راشل کوری راه اندازی شده است.بدیهی است فروش این انیمیشن باتوجه به حد نصاب رسیدن آمارهای پیامکی رسیده به این سامانه صورت خواهد گرفت.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 09365311052 تماس حاصل فرمایید.

شیخ حسن .. کلیدت این بود؟؟؟ رنگ بنفش تو نمیتواند خون شهدا را پاک کند...

تعداد صفحات : 51

درباره ما
علیرضا جان به پدرت بگو برگردد ... انگار اینجا کسانی خیال سازش دارند....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بهترین هتل های تهران
  • تاپ کرک topcrack
  • دارو گیاهی
  • بهترین کرک
  • بهترین کرک
  • بهترین های وبگردی
  • فروشگاه خرید آسان
  • مدل لباس روز
  • مدل لباس روز
  • کسب درامد اینترنتی
  • تبادل لینک
  • فروشگاه هاردی
  • سایت دانش آموزان قره چپق
  • بهترین های معماری
  • ? -?
  • salam
  • پایگاه خبری تحلیلی نذیر نیوز
  • حسیــــن
  • وبلاگ بچه های عمران 88.5 دانشگاه ولی عصر رفسنجان
  • هواداران حاج محمود کریمی - امام خامنه ای
  • دنیای کوچک یک دانشجوی پزشکی
  • بسته آموزشی پرورش مرغ گوشتی
  • مرجع پروژه و مقالات دانشجویی
  • پیش به سوی موفقیت در کنکور
  • بانک مقالات کامپیوتری
  • دست آوردهای روز بشر
  • مرجع دانلود فیلم و سریال
  • مباحث ضد فراماسونري
  • فناوری اطلاعات ایران
  • انجمن مهندسان جوان
  • علم وفناوری روز دنیا
  • ظهور نزدیک است. . .
  • مرجع فیزیک کنکور
  • خبرگزاری استان بم
  • وبلاگ ناگفته ها
  • Game & Program
  • شرمین و ارتین
  • darhampage
  • زبانزد دات کام
  • سرزمین هالیوود
  • خانه دوست
  • koma2011
  • ___ l2ol3in ___
  • ** تقاطع **
  • یک سرزمین
  • adeibstan
  • رنگین کمان
  • شوق پرواز
  • برگ پاییزی
  • کشتی کج
  • تحلیل عامه
  • رنگین کمان
  • islam90
  • مصباح133
  • شاعرانه
  • خشاب
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • پنجشنبه 28 فروردين 1393
  • سه شنبه 26 فروردين 1393
  • پنجشنبه 21 فروردين 1393
  • چهارشنبه 20 فروردين 1393
  • سه شنبه 19 فروردين 1393
  • دوشنبه 18 فروردين 1393
  • جمعه 15 فروردين 1393
  • سه شنبه 12 فروردين 1393
  • جمعه 08 فروردين 1393
  • سه شنبه 05 فروردين 1393
  • جمعه 01 فروردين 1393
  • دوشنبه 26 اسفند 1392
  • پنجشنبه 08 اسفند 1392
  • چهارشنبه 07 اسفند 1392
  • سه شنبه 06 اسفند 1392
  • يکشنبه 04 اسفند 1392
  • سه شنبه 29 بهمن 1392
  • پنجشنبه 24 بهمن 1392
  • سه شنبه 15 بهمن 1392
  • يکشنبه 13 بهمن 1392
  • چهارشنبه 09 بهمن 1392
  • شنبه 07 دی 1392
  • دوشنبه 20 آبان 1392
  • جمعه 03 آبان 1392
  • پنجشنبه 02 آبان 1392
  • شنبه 27 مهر 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • سه شنبه 22 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • سه شنبه 25 تير 1392
  • دوشنبه 24 تير 1392
  • يکشنبه 23 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • چهارشنبه 19 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • دوشنبه 10 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • يکشنبه 02 تير 1392
  • پنجشنبه 30 خرداد 1392
  • يکشنبه 26 خرداد 1392
  • شنبه 25 خرداد 1392
  • جمعه 24 خرداد 1392
  • پنجشنبه 23 خرداد 1392
  • چهارشنبه 22 خرداد 1392
  • سه شنبه 21 خرداد 1392
  • يکشنبه 19 خرداد 1392
  • سه شنبه 14 خرداد 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • شنبه 11 خرداد 1392
  • جمعه 10 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • شنبه 4 خرداد 1392
  • چهارشنبه 01 خرداد 1392
  • جمعه 27 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • جمعه 13 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • يکشنبه 01 بهمن 1391
  • پنجشنبه 28 دی 1391
  • يکشنبه 24 دی 1391
  • شنبه 23 دی 1391
  • چهارشنبه 29 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • پنجشنبه 04 آبان 1391
  • يکشنبه 30 مهر 1391
  • شنبه 29 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • سه شنبه 18 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • يکشنبه 09 مهر 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • پنجشنبه 9 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 5 شهريور 1391
  • شنبه 04 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • پنجشنبه 2 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • چهارشنبه 25 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • دوشنبه 23 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • جمعه 09 تير 1391
  • چهارشنبه 07 تير 1391
  • سه شنبه 06 تير 1391
  • دوشنبه 05 تير 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • سه شنبه 2 خرداد 1391
  • پنجشنبه 28 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 12 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 31 فروردين 1391
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • جمعه 22 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 12 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • يکشنبه 3 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد عملکرد روحانی تا کنون چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 351
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 503
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 5,771
  • بازدید سال : 29,289
  • بازدید کلی : 738,848
  • لوگوی ما
    Untitled-16zr4Z.jpg
    دوستان
    طناب دارت را بباف...

    نوای ما...

    لوگوی دوستان

    Reba.ir

    دوستان

    دوستان


    معببر سایبری فندرسک