loading...
قرارگاه بچـه های آسمونـی
فروش انیمیشن پیام راشل کوری

http://www.kosar3d.com

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
امام رضا . . . 0 1316 hoojre
حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 244 چهارشنبه 1392/11/09 نظرات (0)

\"خبرگزاری

پیکر ۲۶

شهید آسمانی دوران دفاع مقدس با حضور مسئولان و مقامات دو کشور ایران و عراق از طری  مرزشلمچه به کشور مان بازگشت.

 

به گزارش پایگاه خبری نذیرنیوز خوزستان ،  مقامات دو کشور ایران و عراق در حضور مسئولان صلیب سرخ جهانی تفاهمنامه تبادل پیکر شهدای امروز را برای تحویل به کشورهایشان امضا کردند.

پیکر ۲۶ شهید آسمانی دوران دفاع مقدس، دقایقی پیش از طریق مرز شلمچه به کشورمان بازگشت.

پیکر این ۲۶ شهید با هفت جسد عراقی تبادل و به مقامات هر دو کشور تحویل داده شد.

این مراسم با حضور مسئولان و مقامات دو کشور ایران و عراق و صلیب سرخ جهانی در حال انجام است.

همچنین جمعی از کاروان‌های راهیان نور و شهروندان آبادانی و خرمشهری به جمع حضور یافتگان در این مراسم پیوستند و مقدمات استقبال از پیکر شهدا را به جا آوردند.

سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح نیز به همراه جمعی از مسئولان شهری و استانی برای حضور در مراسم تبادل شهدا در مرز شلمچه حضور یافته است.

سردار باقرزاده به محض ورود به شلمچه، به سمت مرز عراق رفت و با مقامات عراقی برای تبادل پیکر شهدای ایرانی و اجساد عراقی دیدار کرد.

مقامات دو کشور ایران و عراق در حضور مسئولان صلیب سرخ جهانی، تفاهمنامه تبادل پیکر شهدای امروز را برای تحویل به کشورهایشان امضا کردند./فارس

منبع: نذیر نیوز

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 324 چهارشنبه 1392/11/09 نظرات (0)

\"نذیرنیوز

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران تا آخرین نفس پای آرمان‌های این انقلاب، امام امت و شهدا ایستاده‌اند.

 

به گزارش نذیرنیوز ، آیت‌الله محسن حیدری شامگاه سه‌شنبه در یادواره شهید فرهنگی جهانگیر شاهموردی و شهدای دانش‌آموز بندر امام خمینی (ره)، اظهار داشت: ملت ایران با اعتقاد راسخ ندای امام امت را لبیک گفته و ۶۰ هزار شهید و یک‌صد هزار مجروح را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی تصریح کرد: هنگامی که جنگ نیز به این نظام و انقلاب تحمیل شد، ملت پای کار ایستاد و وفاداری نشان داد و ۲۳۰ هزار شهید و صدها هزار مجروح و اسیر تقدیم نظام کرد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه در جنگ تحمیلی تمام شرق و غرب علیه ایران اسلامی به یاری صدام آمدند، اذعان داشت: تنها قدرتی که مردم به آن اعتماد و تکیه کردند قدرت الهی بود.

حیدری با تأکید بر اینکه ملت ایران تا آخرین نفس ایستاده است، خاطرنشان کرد: این ملت هرگز مقام معظم رهبری، شهدا و امام امت را ترک نخواهند کرد.

*ملت ایران هرگز تن به خواری و ذلت نمی‌دهد

وی با بیان اینکه این ملت حماسه سیاسی را به خوبی خلق کردند، متذکر شد: این ملت در حال خلق حماسه اقتصادی است و هرگز تن به ذلت و خواری نمی‌دهد و در نهایت پیروزی از آن همین ملت است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ایران در همه جبهه‌ها ایستاد و پیروز شد، اظهار داشت: این ملت در مقابل رژیم شاهنشاهی ایستاد و پیروز شد، در مقابل صدام ایستاد و پیروز شد، در مقابل جنگ نرم، فتنه ۸۸ و فتنه‌های دیگر یکی پس از دیگری ایستاد و پیروز شد.

حیدری خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نیز ملت ایران در برابر فتنه تحریم ایستاده و قطعاً در این میدان نیز پیروز خواهد شد.

*دشمن برای ضربه زدن به اسلام و شیعه جنگ پنهانی خطرناکی راه انداخته است

وی با بیان اینکه جنگ دیگری نه از نوع جنگ سخت، نرم، فرهنگی و اقتصادی در کار است، افزود: این یک جنگ پنهان و خاص است که کمتر به آن توجه داریم.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: اگر دشمن را نشناسیم در جنگ مغلوبه می‌شویم، بنابراین شرط نخست پیروزی شناخت دشمن، میدان جنگ، تاکتیک‌های دشمن و راه‌های مقابله با آن است.

حیدری این جنگ پنهان را جنگ جمعیت عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن از اجرای برنامه کنترل جمعیت در ایران بسیار خوشحال است و این خطر خیلی کشور و جامعه ما را تهدید می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه کنترل جمعیت فاجعه‌ای بزرگ در ایران به وجود می‌آورد، تصریح کرد: سیاست انجام شده برای کنترل جمعیت در سال‌های اخیر اشتباه بوده است.

*خانواده‌ها در فرزندآوری محدودیت قائل نشوند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در بحث کنترل جمعیت در ایران افراط و تفریط صورت گرفته است، افزود: برخی اصلاً این قانون را قبول نکردند و ده‌ها بچه به دنیا آوردند ولی برخی نیز به یک یا دو بچه بسنده کردند.

حیدری خاطرنشان کرد: در پی اجرای برنامه غلط کنترل جمعیت در ایران، بافت جمعیتی ایران در حال تغییر است که در سال‌های آینده با پیری جمعیت روبرو خواهیم شد.

وی متذکر شد: برای مقابله با این مسئله دختران و پسران جوان نباید ازدواج خود را به تأخیر بیاندازند و باید پس از ازدواج نیز نسبت به فرزندآوری بدون محدودیت اهتمام داشته باشند.


منبع: نذیر نیوز

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 266 چهارشنبه 1392/11/09 نظرات (0)

\"خبرگزاری

سعید جلیلی با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای وحدت ملی در کشور را ارتقا می‌دهد، گفت: دفاع از حق هسته‌ای دفاع از همه حقوق ملت است.

 

به گزارش نذیرنیوز ،  سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که شامگاه‌ پنجشنبه برای شرکت در چند برنامه مردمی به اهواز سفر کرده بود در ابتدای حضور خود به دیدار دانشجویان دانشگاه چمران اهواز در دانشکده اقتصاد رفت.

در این برنامه وی به سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: آقای اوباما در مناظراتی که با میت رامنی داشت به صراحت می‌گفت من کسی هستم که برای ارزش‌های آمریکایی می‌جنگم یا در جای دیگری می‌گفت ما ارزش‌های خود را فدای امنیت ملی نمی‌کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پایبندی دشمن به اصول و ارزش‌های خود تصریح کرد: این مطالب با جستجوی کوتاه در اینترنت قابل دسترسی است.

وی ادامه داد: تمام کسانی که در این عرصه مسئولیت می‌گیرند این نگاه را دارند بوش و کارتر هم چنین نگاهی داشتند.

جلیلی ابراز داشت: حالا ببینید در فضای دانشگاه‌های ما اینگونه مطرح می‌شود که عرصه سیاست خارجی عرصه آرمانخواهی نیست و عرصه واقعیت‌هاست.

*طبق الگوی انقلاب اسلامی باید مقابل دشمنان مقاومت کرد

وی خاطرنشان کرد: این هم واقعیت‌هایی در سیاست خارجی است که برهمین مبنای تئوریک است که آنها نگاه‌های خود را تبیین می‌کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به نقش مهم دانشجویان در عرصه سیاست اشاره کرد و ادامه داد: طبق الگوی انقلاب اسلامی باید مقابل دشمنان مقاومت کرد.

عضو شورای عالی امنیت ملی همچنین به اثرات حرکت در مسیر این الگو در براندازی رژیم شاهنشاهی در ایران، جنگ تحمیلی، جنگ‌های ۳۳، ۲۲ و هشت روزه اشاره کرد و گفت: با الگوی انقلاب اسلامی خرمشهر آزاد و این الگو که ارمغان امام راحل است، نشان داد که افسانه شکست ناپذیری قدرت‌های زورگو موهوم بوده است.

جلیلی در ادامه با اشاره به دیدار چندی قبل با کوفی‌عنان دبیرکل سابق سازمان ملل درباره سوریه با وی تصریح کرد: در این دیدار گفتم که راه‌حل مشکل سوریه دموکراسی و برگزاری انتخابات آزادانه است و دموکراسی با توپ و تفنگ انجام نمی‌شود.

در ادامه این نشست سعید جلیلی راهی خرمشهر شد و در بین نمازگزاران خرمشهری به سخنرانی پرداخت.

*مذاکرات هسته‌ای ایران، وحدت و همدلی را ارتقا می‌دهد

وی اظهار کرد: دفاع از حق هسته‌ای، دفاع از همه حقوق ملت ایران اسلامی است و هرگز نباید از این حقوق کوتاه آمد.

وی با بیان اینکه دموکراسی در ایران مبتنی بر انتخاب مردم است، افزود: دموکراسی در جمهوری اسلامی ایران از نوع غربی و مبتنی بر قدرت و ثروت نیست بلکه مبتنی بر انتخاب مردم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵، وحدت و همدلی را برای دفاع از حق هسته‌ای ایران ارتقا می‌دهد و این امر لازم است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری دو شاخص عمده را مطرح کردند؛ یکی دفاع از حقوق ملت و عدم عقب نشینی، دوم ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌ها که باید بر فضای کلی مذاکرات با هر تاکتیکی حاکم باشد.

* داشتن چرخه سوخت هسته‌ای حق همه اعضای ان.پی.تی است

جلیلی ابراز داشت: داشتن چرخه سوخت هسته‌ای و غنی سازی ۲۰ درصد و کمتر و بیشتر از آن حق تمام اعضای ان.پی.تی است و هیچ کس نمی‌تواند برای ما حدی فراتر از آن مشخص کند و به ما تحمیل کند.

وی گفت: دشمن در صورتی که احساس کند با اعمال فشار و تحریم توانسته ملت ایران را از حق خود منصرف کند با همان منطق سایر حقوق ملت را هدف قرار می‌دهد.

مسئول سابق پرونده هسته‌ای ایران همچنین عنوان کرد: در سال ۸۴ در مذاکرات با آژانس پس از بحث‌های طولانی به ۶ مورد اختلافی رسیدیم و جمهوری اسلامی توانست ظرف ۶ ماه به ۶ مسئله باقی مانده پاسخ متقن و منطقی ارائه دهد به طوری که آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای در اسفندماه همان سال به این مسئله طی نامه‌ای اذعان کرد ولی چند روز پس از آن علیه ما قطعنامه صادر کردند.

وی در خصوص حق هسته‌ای کشورمان تصریح کرد: دفاع از حق هسته‌ای دفاع از یک حق نیست بلکه دفاع از همه حقوق ملت است؛ همانطور که در جنگ تحمیلی دفاع از خرمشهر اینگونه بود.

سعید جلیلی امروز جمعه در دو برنامه دیگر در اهواز شرکت می‌کند و در جمع طلاب و علما و همچنین در مسجد اعظم اهواز سخنرانی خواهد داشت./فارس

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 205 شنبه 1392/10/07 نظرات (0)

رهبر انقلاب اسلامی گناه فتنه‌گران سال ۸۸ را نابخشودنی می‌دانند. ایشان طی چهار سال گذشته بارها به تشریح خطا وگناه فتنه‌گران سال ۸۸ پرداخته‌اند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR مجموعه این گناهان را در اینفوگرافیك «۲۲ گناه» برگرفته از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تهیه و منتشر كرده است

دریافت pdf:

    http://s15.khamenei.ir/ndata/news/24819/gonah.pdf

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر امام خامنه ای (مدض)

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 244 شنبه 1392/10/07 نظرات (0)

 

خبرگزاری فارس: ظلم‌های زیادی در فتنه ۸۸ به رهبری و نظام شد/ وظیفه سپاه حفاظت از انقلاب در همه عرصه‌هاست

خبرگزاری فارس: ظلم‌های زیادی در فتنه ۸۸ به رهبری و نظام شد/ وظیفه سپاه حفاظت از انقلاب در همه عرصه‌هاست فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فتنه سال ۸۸ گفت: در آن ایام، چه ظلم‌هایی که نسبت به حضرت امام(ره)، رهبری و نظام اسلامی روا داشته نشد. به گزارش نذیرنیوز ، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در سومین مجمع عالی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت که در سالن ۵ آذر برگزار شد، طی سخنانی گفت: فتنه سال ۸۸، تقابل دو دیدگاه ارزشی – انقلابی و سازشی و منفعل وابستگان به اجنبی بود که این تقسیم بندی و مرزبندی در بیانات مقام معظم رهبری وجود دارد. وی افزود: انقلاب اسلامی، بعد از ۳۵ سال همچنان پویا و با شتاب خوبی مسیر خود را دنبال می کند. جعفری با اشاره به فتنه سال ۸۸ گفت: در آن ایام، چه ظلم هایی که نسبت به امام (ره)، رهبری و نظام اسلامی روا داشته نشده است. فرمانده کل سپاه ادامه داد: وظیفه سپاه پاسداران، حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی است و در عرصه‌های مختلف با توجه به اقتضائات آن عرصه، به دفاع از انقلاب همت می‌گمارد و این باید مورد توجه همه عزیزان از جمله پیشکسوتان جهاد و شهادت سال های دفاع مقدس باشد. فرمانده کل سپاه خطاب به پیشکسوتان جهاد و شهادت گفت: ضمن ارتباط با مجموعه‌های سپاه و بسیج در جنگ نرم فعالیت داشته باشند و برای این امر مهم همفکری کنند. جعفری ادامه داد: پیشکسوتان بسیج در سال حماسه اقتصادی می‌توانند در تحقق این حماسه نقش آفرینی کنند تا دشمن در نقشه خود موفق نشود. ابر چسب ها : سردار جعفری, سردار سرلشکر پاسدار عزیز جعفری, ظلم‌های زیادی در فتنه ۸۸ به رهبری و نظام شد/ وظیفه سپاه حفاظت از انقلاب در همه عرصه‌هاست, عزیز جعفری, فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, فرمانده کل سپاه, نذیرنیوز

 منبع : نذیر نیوز

 

شیخ حسن .. کلیدت این بود؟؟؟ رنگ بنفش تو نمیتواند خون شهدا را پاک کند...

تعداد صفحات : 51

درباره ما
علیرضا جان به پدرت بگو برگردد ... انگار اینجا کسانی خیال سازش دارند....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بهترین هتل های تهران
  • تاپ کرک topcrack
  • دارو گیاهی
  • بهترین کرک
  • بهترین کرک
  • بهترین های وبگردی
  • فروشگاه خرید آسان
  • مدل لباس روز
  • مدل لباس روز
  • کسب درامد اینترنتی
  • تبادل لینک
  • فروشگاه هاردی
  • سایت دانش آموزان قره چپق
  • بهترین های معماری
  • ? -?
  • salam
  • پایگاه خبری تحلیلی نذیر نیوز
  • حسیــــن
  • وبلاگ بچه های عمران 88.5 دانشگاه ولی عصر رفسنجان
  • هواداران حاج محمود کریمی - امام خامنه ای
  • دنیای کوچک یک دانشجوی پزشکی
  • بسته آموزشی پرورش مرغ گوشتی
  • مرجع پروژه و مقالات دانشجویی
  • پیش به سوی موفقیت در کنکور
  • بانک مقالات کامپیوتری
  • دست آوردهای روز بشر
  • مرجع دانلود فیلم و سریال
  • مباحث ضد فراماسونري
  • فناوری اطلاعات ایران
  • انجمن مهندسان جوان
  • علم وفناوری روز دنیا
  • ظهور نزدیک است. . .
  • مرجع فیزیک کنکور
  • خبرگزاری استان بم
  • وبلاگ ناگفته ها
  • Game & Program
  • شرمین و ارتین
  • darhampage
  • زبانزد دات کام
  • سرزمین هالیوود
  • خانه دوست
  • koma2011
  • ___ l2ol3in ___
  • ** تقاطع **
  • یک سرزمین
  • adeibstan
  • رنگین کمان
  • شوق پرواز
  • برگ پاییزی
  • کشتی کج
  • تحلیل عامه
  • رنگین کمان
  • islam90
  • مصباح133
  • شاعرانه
  • خشاب
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • پنجشنبه 28 فروردين 1393
  • سه شنبه 26 فروردين 1393
  • پنجشنبه 21 فروردين 1393
  • چهارشنبه 20 فروردين 1393
  • سه شنبه 19 فروردين 1393
  • دوشنبه 18 فروردين 1393
  • جمعه 15 فروردين 1393
  • سه شنبه 12 فروردين 1393
  • جمعه 08 فروردين 1393
  • سه شنبه 05 فروردين 1393
  • جمعه 01 فروردين 1393
  • دوشنبه 26 اسفند 1392
  • پنجشنبه 08 اسفند 1392
  • چهارشنبه 07 اسفند 1392
  • سه شنبه 06 اسفند 1392
  • يکشنبه 04 اسفند 1392
  • سه شنبه 29 بهمن 1392
  • پنجشنبه 24 بهمن 1392
  • سه شنبه 15 بهمن 1392
  • يکشنبه 13 بهمن 1392
  • چهارشنبه 09 بهمن 1392
  • شنبه 07 دی 1392
  • دوشنبه 20 آبان 1392
  • جمعه 03 آبان 1392
  • پنجشنبه 02 آبان 1392
  • شنبه 27 مهر 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • سه شنبه 22 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • سه شنبه 25 تير 1392
  • دوشنبه 24 تير 1392
  • يکشنبه 23 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • چهارشنبه 19 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • دوشنبه 10 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • يکشنبه 02 تير 1392
  • پنجشنبه 30 خرداد 1392
  • يکشنبه 26 خرداد 1392
  • شنبه 25 خرداد 1392
  • جمعه 24 خرداد 1392
  • پنجشنبه 23 خرداد 1392
  • چهارشنبه 22 خرداد 1392
  • سه شنبه 21 خرداد 1392
  • يکشنبه 19 خرداد 1392
  • سه شنبه 14 خرداد 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • شنبه 11 خرداد 1392
  • جمعه 10 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • شنبه 4 خرداد 1392
  • چهارشنبه 01 خرداد 1392
  • جمعه 27 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • جمعه 13 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • يکشنبه 01 بهمن 1391
  • پنجشنبه 28 دی 1391
  • يکشنبه 24 دی 1391
  • شنبه 23 دی 1391
  • چهارشنبه 29 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • پنجشنبه 04 آبان 1391
  • يکشنبه 30 مهر 1391
  • شنبه 29 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • سه شنبه 18 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • يکشنبه 09 مهر 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • پنجشنبه 9 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 5 شهريور 1391
  • شنبه 04 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • پنجشنبه 2 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • چهارشنبه 25 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • دوشنبه 23 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • جمعه 09 تير 1391
  • چهارشنبه 07 تير 1391
  • سه شنبه 06 تير 1391
  • دوشنبه 05 تير 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • سه شنبه 2 خرداد 1391
  • پنجشنبه 28 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 12 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 31 فروردين 1391
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • جمعه 22 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 12 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • يکشنبه 3 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد عملکرد روحانی تا کنون چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 351
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 391
  • باردید دیروز : 343
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,328
  • بازدید ماه : 5,652
  • بازدید سال : 29,170
  • بازدید کلی : 738,729
  • لوگوی ما
    Untitled-16zr4Z.jpg
    دوستان
    طناب دارت را بباف...

    نوای ما...

    لوگوی دوستان

    Reba.ir

    دوستان

    دوستان


    معببر سایبری فندرسک