loading...
قرارگاه بچـه های آسمونـی
فروش انیمیشن پیام راشل کوری

http://www.kosar3d.com

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
امام رضا . . . 0 1316 hoojre
حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 461 پنجشنبه 1391/01/31 نظرات (0)

عکس بالا از «یاهو» است (یاهو یک تشکر برای ذکر منبع به من بدهکار شد!) که چند روز پیش روی صفحه اصلی‌اش قرار داشت. عکس کوچکی است، اگر بزرگ بود می‌گذاشتمش روی دسکتاپ لپ تاپم تا مرتب چشمم بیفتد به این نوشته روی دیوار و فشار خونم بیفتد پایین! اول که عکس را دیدم یک لحظه فکر کردم، جایی در ایران است. وقتی فهمیدم مربوط به اعتراض به برگزاری مسابقات «فرمول ۱» در بحرین است، چند تا فکر با هم هجوم آورد به سرم. اول اینکه «یاهو»، همینقدر فهمیده که این دیوار نوشته مربوط به «بهار عربی» است که آنرا برداشته زده توی صفحه اولش و از «بیداری اسلامی» بی‌خبر است! دوم اینکه سوادش فقط به خواندن جمله سمت چپ این تصویر رسیده «BOYCOTT F1 IN BAHRAIN» اما جمله سمت راست را نتوانسته بخواند. اصلا فرض کنیم عربی هم بلد بوده؛ باز می‌گویم نتوانسته بخواند! اگر خوانده بود، منتشرش نمی‌کرد (خودم را گذاشتم جای یاهو!). دوم اینکه کوبنده‌تر از خون شهدا، معرفت پیروان شهداست. با این عکس یاد شهید بهروز مرادی و جمله مشهورش افتادم که در ورودی خرمشهر نصب کرده بود؛ «کوچه‌های این شهر به خون مطهر است، با وضو وارد شوید.» اصلا خون شهید برای استفاده ابزاری است و الا فایده‌ای ندارد!! «اتسابقون علی دماء الشهداء»... یعنی کوچه‌های این شهر به خون مطهر است، گم شوید بروید بیرون! «بهروز مرادی» جمله خود را برای پیروان شهدا نوشته بود اما امروز جمله او از روی این دیوار در منامه سر درآورده است، برای دشمنان شهدا. اینکه کفار بتوانند آنرا بخوانند یا نه، مهم نیست. مهم این است که بچه‌های قرن پانزدهم هجری تقدیر عالم را از نخلستان‌های حاشیه اروند رقم زدند تمام شد! خار چشم کفر در جهان امروز، رهروان شهدا هستند نه هیچکس دیگر. اردوغان مسلمان هم که باشد، کفر از او نمی‌ترسد در عوض از «حاج قاسم» ما طوری می‌ترسد که می‌خواهد او را بکشد. تیم «پورشه» از پیروان شهدا در بحرین ترسید و مسابقات فرمول ۱ را ترک کرد. اما روی خون شهدا مسابقه دادن فقط مختص مسابقات «فرمول ۱» است آیا؟! روی خون شهدا مسابقه ندهیم.

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 602 جمعه 1390/12/12 نظرات (1)

ما بچه های آسمونی از بزرگترامون برای شرکت در انتخابات به کوری چشم همــــۀ ابر نامرد های استکبار جهانی(آمریــــــــــــکا) خسته نباشیــــد می گیم. . .

این یه جمله هم واسۀ آمریکا:

آمریـــــــکا اگر

برا همه لاتـی

واسه ما شـکلاتی

حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 614 جمعه 1390/12/12 نظرات (1)

متن كامل منشور اخلاقی انتخابات مجلس شورای اسلامی

متن كامل منشور اخلاقی انتخابات مجلس

● مقدمه:
حكومت از دیدگاه اسلام، برخاسته از موضع طبقاتی و سلطه‌گری فردی یا گروهی نیست بلكه تبلور آرمان سیاسی ملتی هم كیش و هم فكر است كه به خود سازمان می‌دهد تا در روند تحول فكری و عقیدتی راه خود را به سوی هدف نهایی ( حركت به سوی الله ) بگشاید . ملت ما در جریان تكامل انقلابی خود از غبارها و زنگارهای طاغوتی زدوده شد و از آمیزه‌های فكری بیگانه خود را پاك نمود و به مواضع فكری و جهان بینی اصیل اسلامی بازگشت و اكنون بر آن است كه با موازین اسلامی جامعه نوین(اسوه) خود را بنا كند. بر چنین پایه‌ای، رسالت قانون اساسی این است كه زمینه‌های اعتقادی نهضت را عینیت بخشد و شرایطی را به وجود آورد كه در آن انسان با ارزش‌های والا و جهان شمول اسلامی پرورش یابد.
‹‹ فصل شیوه حكومت در اسلام از مقدمه قانون اساسی ››
بسم الله الرحمن الرحیم
‹‹ من در برابر قرآن مجید، به خدای قادر متعال سوگند یاد می‌كنم و با تكیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌نمایم كه پاسدار حریم اسلام و نگاهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم، ودیعه‌ای را كه ملت به ما سپرده به عنوان امینی عادل پاسداری كنم و در انجام وظایف وكالت، امانت و تقوی را رعایت نمایم و همواره به استقلال و اعتلای كشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پای بند باشم، از قانون اساسی دفاع كنم و در گفته‌ها و نوشته‌ها و اظهار نظرها، استقلال كشورو آزادی مردم و تامین مصالح آن‌ها را مدنظر داشته باشم.››
‹‹ متن سوگند نمایندگان مجلس شورای اسلامی ››
انتخابات مظهر تجلی حضور مردم در نظام اسلامی و بستری است كه در آن رقابت سیاسی، با هدف خدمت و در چارچوب قانون و در پرتو اخلاق اسلامی معنا و مشروعیت می‌یابد.
حضرت امام (ره) در این زمینه می‌فرمایند:
‹‹ مجلس محل قانون‌گذاری است به همین دلیل شكل‌گیری مجلس باید در چارچوب دقیق قانون باشد و هیچ عاملی جز ضوابط قانونی نباید در تشكیل مجلس شورای اسلامی نقش داشته باشد.››
در آستانه انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز مقام معظم رهبری در جمع مردم یزد یكبار دیگر با دعوت مردم به حضور پرشور و حماسی و انتخاب نمایندگانی اصلح بر رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از هرگونه بداخلاقی و تخریب و تهمت زدن به یكدیگر تاكید نموده و می‌فرمایند:
‹‹ هتك آبرو و تخریب افراد در شب نامه ها، مطبوعات، پایگاه های اینترنتی و دیگر وسایل به هیچ وجه صحیح و مصلحت نیست و اینجانب در خواست و اصرار می‌كنم كه علاقه‌مندان نامزدها فقط به تبلیغ و تعریف از افراد مورد نظر خود بپردازند و از روش‌های تخریبی معمول در برخی كشورها به شدت پرهیز كنند.››
به منظور تحقق اصول قانون اساسی، رهنمودهای حضرت امام(ره) و تدابیر مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور، حماسی و منطبق با اخلاق اسلامی " منشور اخلاقی انتخابات " برای نصب العین قرار دادن مجریان و ناظرین انتخابات، مردم، رسانه‌های جمعی و نامزدها و طرفداران آن‌ها و احزاب و گروه‌های سیاسی ارائه می‌گردد.
● هدف:
كمك به برگزاری انتخابات سالم، قانونی و ارائه یك الگوی مناسب انتخاباتی منطبق با ارزش‌ها و اخلاق اسلامی به منظور فرهنگ‌سازی و سوق دادن فضای مسابقه قدرت به مسابقه خدمت و افزایش مشاركت عمومی و تقویت وحدت ملی.
● سیاست‌ها:
۱- تدوین معیارها و شاخص‌های رعایت اخلاق انتخاباتی، مبتنی بر قانون اساسی، رهنمودهای حضرت امام(ره) و تدابیر مقام معظم رهبری و قوانین موضوعه.
۲- استفاده از نظرات، پیشنهادات و همكاری عموم مردم بویژه نخبگان و صاحبنظران احزاب و گروه‌های سیاسی و شخصیت‌های دینی و فرهنگی در جهت تدوین منشور اخلاقی انتخابات.
۳- ترویج و هنجارسازی محورهای منشور اخلاقی انتخابات با مشاركت فعال رسانه‌های گروهی، تریبون‌های عمومی دستگاه‌های فرهنگی و عموم مردم.
- محورهای مهم منشور اخلاقی انتخابات:
۱- حركت بر مدار قانون، منویات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری.
۲- تقویت امید و نشاط ملی در ابعاد مختلف با استفاده از فضای انتخابات و پرهیز از سیاه‌نمایی، بزرگ نمایی مشكلات و تخریب دستاوردهای انقلاب اسلامی و موفقیت‌های دولت‌ها.
۳- استفاده از فضای تبلیغاتی انتخابات به عنوان یك فرصت ملی برای تقویت استقلال كشور، وحدت ملی و همگرایی قومی و مقابله با توطئه‌های تفرقه‌افكنانه و جنگ روانی دشمن.
۴- اهتمام مردم برای تعیین نماینده اصلح و پرهیز از تبعیضات قومی و فامیلی.
۵- تلاش برای تبدیل انگیزه‌های قدرت‌طلبانه به انجام خدمت به مردم و پرهیز از ادبیات برد و باخت و جنگ قدرت كه موجب بدبینی و یأس مردم خواهد شد.
۶- طرح دیدگاه‌ها و توانمندی‌های افراد مورد نظر و پرهیز از تعاریف اغراق آمیز.
۷- ارائه پیشنهادها، برنامه‌ها و دیدگاه‌ها متناسب با جایگاه نمایندگی مجلس شورای اسلامی.
۸- اجتناب از تخریب، تهمت، تحقیر، افشاء اسرار مخفی نامزدهای انتخاباتی در رسانه‌های گروهی، سایت‌های اینترنتی و مجالس.
۹- پرهیز از تبلیغات رنگین و پرهزینه، انتشار تصاویر فریبنده، برگزاری مراسم و میهمانی‌های پرخرج، توزیع هدایا، خرید و فروش آراء و.... .
۱۰- پرهیز نامزدها از مدیون شدن به صاحبان قدرت و ثروت.
۱۱- پرهیز از وعده‌های غیر منطبق با وظایف و اختیارات قانونی نمایندگان از جمله طرح‌های عمرانی.
۱۲- خودداری از مصرف بیت‌المال و امكانات و فرصت‌های اداری برای تبلیغات انتخاباتی نامزدها.
۱۳- پرهیز از شایعه پراكنی و مسموم كردن فضای انتخابات و تشویش اذهان عمومی و تقویت سلامت روانی و سیاسی جامعه.
۱۴- كنترل احساسات و رفتار هواداران و اعضای ستاد و دفاتر انتخاباتی نامزدها در چارچوب منشور.
۱۵- حفظ بی طرفی كامل تمام نیروهای اجرایی و نظارتی انتخابات و دستگاه‌های تبلیغاتی منتسب به حكومت.
۱۶- پرهیز نظامیان و مسوولان دولتی از ورود به احزاب و جناح بندی‌های حزبی و تبلیغات له یا علیه نامزدهای انتخاباتی.
۱۷- احترام به نتایج انتخابات و طرح شكایات در مراجع قانونی و اجتناب از تحریك افكار عمومی و زیرسوال بردن نتایج انتخابات.
۱۸- پرهیز از تضعیف نظام و ترجیح منافع شخصی و گروهی بر مصالح و منافع ملی.
۱۹- پرهیز از نقض اسلامیت و جمهوریت و هویت مردم سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی.
۲۰- كنار رفتن داوطلبان نمایندگی در صورت اطمینان از وجود داوطلبان صالح‌تر.

/09:34 ق.ظ

alirezax2 بازدید : 485 شنبه 1390/11/22 نظرات (0)
ماه بهمن آمد وماه قیام ماه بر آلام مردم التیام ماه خون وانقلاب و ولوله انقراض حتمی یك سلسله دست خالی میرویم و باک نیست این دلیری قصه ی افلاک نیست دل پر از عطر نفس های خدا با توسل بر حسین سر جدا یاد آن ایام با عزت بخیر روزهای خوب با لذت بخیر آن زمان من مرده وما زنده بود شهرها از همدلی آكنده بود آن زمان دلها حسینی بود وبس قبله دلها خمینی بود وبس آن زمان چپ راست بود وراست چپ جملگی همرزم بودند روز وشب ماه وحدت گشت وماه انقلاب انقلاب مردمی بینا وناب ماه آزادگی ودین وشرف ماه مردان وزنان جان به كف كوری چشمان فرعون دیار شد زمستان از برای ما بهار محو شد آن سوزوسرما چون رسید کاروان بی حد خون شهید گر چه دشمن جانی وبیمار بود حق و قرآن، روح ما را یار بود نیشتر بر قلب دشمن میزدیم گُل به قلب پاک میهن میزدیم ماه بهمن را چو دو با ده رسید شمس ما از غرب بر ما بر دمید شمس ما آن پور بر حق حسین پیر عاشق زاده ی خاك خمین دشمنان در غفلت خود وانهاد آمد وبر خاك ایران پا نهاد پهن شد فرشی زقلب عاشقان بر قدوم نائب صاحب زمان آمدودل های ما بیدار شد فارغ از شب ماندن و تکرار شد با امام عشق،عاشق ترشدیم رهبر آمد،رهرویی دیگر شدیم آمد وایران همه فریاد شد موسم نابودی بیداد شد شد بپا غوغا وشور و ولوله ارگ شاهی شد دچار زلزله از ورودش تا سقوط شاهیان فاصله ده روز شد در این میان یك دهه جانبازی وشور وشرف پر خیابانها زمردم صف به صف یك دهه هرروزآن روز خدا یك دهه همراه مصباح الهدی یك دهه از خون مردان وطن لاله ها روئیده در هر اتجمن روزهای فجر شام انقلاب یك دهه شیرین به كام انقلاب این دهه بگذشت روز حق رسید موسم تبیین جاءالحق رسید روز بیست ودو زبهمن ماه شد حمد یزدان باطل اندر چاه شد دولت شاهنشهی نابود شد دولت اسلامی ما بود شد سالها بگذشته از آن روزها سالهایی توام با سوزها سوز جنگ وسوز اصحاب نفاق دشمنان ما همه در اتفاق اتفاق شوم ضد انقلاب بر علیه مرزوبوم انقلاب در ره این انقلاب تازه پا دامها بنهاده دشمن پابه پا كودتاوجنگ و چندین غائله تا كند ایجاد قهر وفاصله آخرینش فتنه هایی از درون حامیانش دشمنانی از برون عاملینش جملگی بازیچگان كور چشمانی حماقت پیشگان آسیاب دشمنان را آبریز بی بصیرت های خاص وخرد وریز دست حق یاریگر اسلام شد بی اثر هر حیله وهر دام شد بعد لطف ایزد وصاحب زمان نقش رهبر آشكار هر زمان چون خمینی سوی ایزد پر كشید این ردا را سیدی در بر كشید پور زهرا وخراسانی بود افتخار قوم ایرانی بود رهبری والامقام ودین پناه فارغ از هر دسته بندی وجناح جان جانان است این سید علی حزب او باشد فقط خزب علی بارالها حق زهرای بتول(ع) حق مولامان علی(ع)حق رسول(ص) رهبرما دائما بهروز دار در پناه لطف خود محفوظ دار
شیخ حسن .. کلیدت این بود؟؟؟ رنگ بنفش تو نمیتواند خون شهدا را پاک کند...

تعداد صفحات : 51

درباره ما
علیرضا جان به پدرت بگو برگردد ... انگار اینجا کسانی خیال سازش دارند....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بهترین هتل های تهران
  • تاپ کرک topcrack
  • دارو گیاهی
  • بهترین کرک
  • بهترین کرک
  • بهترین های وبگردی
  • فروشگاه خرید آسان
  • مدل لباس روز
  • مدل لباس روز
  • کسب درامد اینترنتی
  • تبادل لینک
  • فروشگاه هاردی
  • سایت دانش آموزان قره چپق
  • بهترین های معماری
  • ? -?
  • salam
  • پایگاه خبری تحلیلی نذیر نیوز
  • حسیــــن
  • وبلاگ بچه های عمران 88.5 دانشگاه ولی عصر رفسنجان
  • هواداران حاج محمود کریمی - امام خامنه ای
  • دنیای کوچک یک دانشجوی پزشکی
  • بسته آموزشی پرورش مرغ گوشتی
  • مرجع پروژه و مقالات دانشجویی
  • پیش به سوی موفقیت در کنکور
  • بانک مقالات کامپیوتری
  • دست آوردهای روز بشر
  • مرجع دانلود فیلم و سریال
  • مباحث ضد فراماسونري
  • فناوری اطلاعات ایران
  • انجمن مهندسان جوان
  • علم وفناوری روز دنیا
  • ظهور نزدیک است. . .
  • مرجع فیزیک کنکور
  • خبرگزاری استان بم
  • وبلاگ ناگفته ها
  • Game & Program
  • شرمین و ارتین
  • darhampage
  • زبانزد دات کام
  • سرزمین هالیوود
  • خانه دوست
  • koma2011
  • ___ l2ol3in ___
  • ** تقاطع **
  • یک سرزمین
  • adeibstan
  • رنگین کمان
  • شوق پرواز
  • برگ پاییزی
  • کشتی کج
  • تحلیل عامه
  • رنگین کمان
  • islam90
  • مصباح133
  • شاعرانه
  • خشاب
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • پنجشنبه 28 فروردين 1393
  • سه شنبه 26 فروردين 1393
  • پنجشنبه 21 فروردين 1393
  • چهارشنبه 20 فروردين 1393
  • سه شنبه 19 فروردين 1393
  • دوشنبه 18 فروردين 1393
  • جمعه 15 فروردين 1393
  • سه شنبه 12 فروردين 1393
  • جمعه 08 فروردين 1393
  • سه شنبه 05 فروردين 1393
  • جمعه 01 فروردين 1393
  • دوشنبه 26 اسفند 1392
  • پنجشنبه 08 اسفند 1392
  • چهارشنبه 07 اسفند 1392
  • سه شنبه 06 اسفند 1392
  • يکشنبه 04 اسفند 1392
  • سه شنبه 29 بهمن 1392
  • پنجشنبه 24 بهمن 1392
  • سه شنبه 15 بهمن 1392
  • يکشنبه 13 بهمن 1392
  • چهارشنبه 09 بهمن 1392
  • شنبه 07 دی 1392
  • دوشنبه 20 آبان 1392
  • جمعه 03 آبان 1392
  • پنجشنبه 02 آبان 1392
  • شنبه 27 مهر 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • سه شنبه 22 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • سه شنبه 25 تير 1392
  • دوشنبه 24 تير 1392
  • يکشنبه 23 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • چهارشنبه 19 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • دوشنبه 10 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • يکشنبه 02 تير 1392
  • پنجشنبه 30 خرداد 1392
  • يکشنبه 26 خرداد 1392
  • شنبه 25 خرداد 1392
  • جمعه 24 خرداد 1392
  • پنجشنبه 23 خرداد 1392
  • چهارشنبه 22 خرداد 1392
  • سه شنبه 21 خرداد 1392
  • يکشنبه 19 خرداد 1392
  • سه شنبه 14 خرداد 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • شنبه 11 خرداد 1392
  • جمعه 10 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • شنبه 4 خرداد 1392
  • چهارشنبه 01 خرداد 1392
  • جمعه 27 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • جمعه 13 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • يکشنبه 01 بهمن 1391
  • پنجشنبه 28 دی 1391
  • يکشنبه 24 دی 1391
  • شنبه 23 دی 1391
  • چهارشنبه 29 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • پنجشنبه 04 آبان 1391
  • يکشنبه 30 مهر 1391
  • شنبه 29 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • سه شنبه 18 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • يکشنبه 09 مهر 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • پنجشنبه 9 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 5 شهريور 1391
  • شنبه 04 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • پنجشنبه 2 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • چهارشنبه 25 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • دوشنبه 23 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • جمعه 09 تير 1391
  • چهارشنبه 07 تير 1391
  • سه شنبه 06 تير 1391
  • دوشنبه 05 تير 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • سه شنبه 2 خرداد 1391
  • پنجشنبه 28 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 12 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 31 فروردين 1391
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • جمعه 22 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 12 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • يکشنبه 3 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد عملکرد روحانی تا کنون چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 351
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 392
  • باردید دیروز : 343
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,329
  • بازدید ماه : 5,653
  • بازدید سال : 29,171
  • بازدید کلی : 738,730
  • لوگوی ما
    Untitled-16zr4Z.jpg
    دوستان
    طناب دارت را بباف...

    نوای ما...

    لوگوی دوستان

    Reba.ir

    دوستان

    دوستان


    معببر سایبری فندرسک