loading...
قرارگاه بچـه های آسمونـی
فروش انیمیشن پیام راشل کوری

http://www.kosar3d.com

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
امام رضا . . . 0 1316 hoojre
حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 965 سه شنبه 1393/01/19 نظرات (0)

چرا جنگ هشت سال طول کشید؟

دفاع مقدس ما، دوران جنگ هشت‌ساله‌ى پر ماجراى اين كشور، داستان ايستادگى ملت ايران و ايستادگى جوانان ما در مقابل خباثتها و دشمنى‌هاى كفر و استكبار جهانى است. درست است، در مقابل ما به‌ظاهر يك رژيم بعثى بود - صدام بود - و او هم عنصرى بود به‌قدر كافى خبيث، به‌قدر كافى ضد بشريت و ضد انسانيت، اما فقط او نبود؛ آن چيزى كه موجب شد اين جنگ، هشت سال ادامه پيدا كند، عوامل پشت پرده‌ى استكبار جهانى بودند كه او را تشويق ميكردند، به او وعده ميدادند، امكانات ميدادند. آن‌وقتى كه در اين سرزمين‌هاى خوزستان - كه شما حالا بخشى از آنها را مشاهده كرديد - دشمنان ما مجبور به عقب‌نشينى شدند، يك دولت اروپايى به آنها وسيله‌اى داد كه بتوانند در دريا، خباثت و شيطنت و شرارت خودشان را ادامه بدهند؛ موشكى به آنها دادند. نميگذاشتند عملياتى كه در منطقه انجام ميگيرد، سرنوشت جنگ را به انتها برساند؛ تشويقش ميكردند. يعنى دست استكبار جهانى، دست همين دولتهاى اروپايى و دولت آمريكا، پشت رژيم خبيث معاند بعثى قرار داشت و او را به ادامه‌ى كار تشويق ميكرد. نميخواستند بگذارند جمهورى اسلامى از اين حادثه‌ى بزرگ، پيروز و سربلند بيرون بيايد؛ ميگفتند صريحاً.
بعد از آنكه در همين عملياتى كه در اين منطقه اتفاق افتاد - منطقه‌ى دارخوين؛ اينجا منطقه‌ى درگيرى بسيار تعيين‌كننده‌ى عمليات ثامن‌الائمه بود - كه سپاه پاسداران و ارتش جمهورى اسلامى ايران با همكارى يكديگر، براى دستور امام برنامه‌ريزى كردند، طراحى كردند، در همين منطقه توانستند دشمن را عقب بنشانند و آن روحيه‌اى را كه دشمن به‌خاطر پشتيبانى‌هاى فرنگى‌ها و خارجى‌ها و اروپايى‌ها به‌دست آورد، در هم بكوبند و بشكنند و محاصره‌ى آبادان را از  بين ببرند؛ بعد از اين عمليات، عمليات طريق‌القدس؛ بعد از اين عمليات، عمليات فتح‌المبين؛ بعد عمليات الى‌بيت‌المقدس؛ اين عمليات‌هاى پشت سر هم كه رزمندگان عزيز ما، جوانان فداكار ما در قالب ارتش، در قالب سپاه، در قالب بسيج و نيروهاى مردمى، در قالب مجموعه‌هاى عشايرى، حتى در قالب شهربانى و ژاندارمرى و كميته‌هاى آن روز، مى‌آمدند در اين ميدان جنگ و اين فداكارى‌ها را انجام ميدادند؛ اين عمليات ميتوانست جنگ را به خاتمه برساند و پايان بدهد؛ اما جبهه‌ى دشمن نظام اسلامى - يعنى همين اروپايى‌ها و دولتهاى اروپايى و دولت آمريكا - نميگذاشتند؛ طرف مقابل را تشويق ميكردند، امكانات جديدى به او ميدادند، او را به برنده شدن در اين جنگ اميدوار ميكردند؛ لذا جنگ هشت سال طول كشيد.
بیانات در یادمان شهدای شرق کارون ۱۳۹۳/۱/۶
حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 1010 دوشنبه 1393/01/18 نظرات (0)

بيانات در ديدار اعضای همايش نکوداشت شيرعليمردان خان بختيارى

۱۳۹۲/۱۲/۲۶

 

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌
کار بسیار بجایى است که ما چهره‌هاى سالم و برجسته را در میان بخشهاى مختلف اقوام کشورمان جستجو کنیم و معرّفى کنیم؛ ظلم بزرگى است که انسان قبول کند شخصیّت‌هایى فداکارى‌هایى کردند و برجستگى‌ها و امتیازاتى از خودشان نشان دادند و چهره‌ى اینها مغفول بماند و فداکارى اینها و مجاهدت اینها ندیده گرفته بشود. همین‌طور که دوستان بیان کردند، بختیارى‌ها و عموماً لرها - که در مناطق وسیعى از کشور حضور دارند و زندگى میکنند - جزو بهترین و باوفاترین اقوام ایرانى بودند. البتّه یکى از امتیازات کشور ما، تنوع اقوام و قومیّتها و مانند اینها است؛ و الحمدلله همه هم همین‌جورند، یعنى انسان وقتى نگاه میکند، اقوام مختلف ایرانى با هم همبستگى و چسبندگى و ارتباط و اتّصال و توادُد به معناى واقعى دارند؛ در طول تاریخ هم همین‌جور بوده، زمان ما هم بحمدالله به‌طور کامل همین‌جور است. خب، هر قومى خصوصیّتى دارند؛ ما بختیارى‌ها و لرها را به صداقت، به صفا، به شجاعت، به غیرت شناختیم. اینها در قبال عقاید اسلامى و عقاید مذهبى و عقاید تشیّع، بسیار پایدار و داراى پافشارى و پایمردى بودند در طول زمان، و زمان خود ما هم همین محسوس بوده و این را دیدیم. به سادات چقدر احترام میگذارند، به خاندان پیغمبر چقدر احترام میگذارند، به طور مطلق به روحانیون [چقدر احترام میگذارند]؛ حالا فرمودند(۱) که شخصیّت‌هاى علمى آنجا معروف نشده‌اند؛ لکن من که چند سال قبل از این رفتم شهرکرد،(۲) آن‌طور که در ذهنم هست، آنجا با برخى از روحانیون لر و بخصوص بختیارى آشنا شدیم و اینها گفتند و کسانى را هم از شخصیّت‌ها اسم آوردند؛ منتها مظلومیّت این قوم همین است که حتّى شخصیّت‌هاى روحانى‌شان هم شناخته شده نیستند، معروف نیستند؛ خب اینها بایستى جستجو بشود و تلاش بشود. و حالا که شما بحمدالله در این جریان قرار گرفتید، خوب است که کار را ادامه بدهید و بگردید واقعاً شخصیّت‌ها را پیدا کنید، منتها آن‌چنان که هستند؛ یعنى دقّت بشود که شخصیّت‌سازى نشود. همان‌طور که جناب‌عالى(۳) اشاره کردید کاملاً درست است، خوانین بختیارى همه یک‌جور نبودند؛ بله، آمدند اصفهان و آن کارهاى بزرگ انجام گرفت، امّا همه یکسان نبودند. مهم ترین برجستگى علیمردان‌خان حضور در جنگ بختیارى‌ها در مشروطه نیست - آن‌وقت یک جوانى بوده، هجده نوزده سال یا بیست سالش بوده - مهم‌ترین کارش مبارزه‌ى با رضاخان است که بعد هم دستگیر شد و بعد هم اعدام شد به دست رضاخان. و ایستادگى کرد. البتّه اشاره کردند آقاى رضایى، مادر او - بى‌بى - ضدّ انگلیسى و ضدّ بیگانه بوده؛ واقعاً این هم نشان‌دهنده‌ى این است که چگونه تربیت مادر، شخصیّت فرزند را اصلاً شکل میدهد؛ یعنى این مادر توانست این بچّه را این‌جور بار بیاورد که یک شخصیّت برجسته‌اى بشود. تجلیل از شخصى مثل علیمردان‌خان و مادر او و شخصیّت‌هایى از این قبیل که مبارزه کردند با استبداد و با رضاخان و با سلسله‌ى پهلوى، کار شایسته‌اى است، کار خوبى است. و جهت‌گیرى‌هاى اینها هم روشن بشود؛ این پرچم «لااله‌الاالله»اى که گفتند،(۴) به نظر من چیز مهمّى است که معلوم باشد که اینها کسانى بودند که با عقاید دینى و با احساسات برخاسته‌ى از عقیده‌ى دینى و تأیید شده‌ى به‌وسیله‌ى عقاید دینى‌شان مبارزه میکردند و میجنگیدند.
 امیدواریم ان‌شاءالله خداوند به شماها توفیق بدهد. مراقب باشید تفکیک بشود بین آن کسانى که صادقانه، خالصانه، براى خدا در مبارزات حقیقى و آنچه میشود آن را جهاد نامید شرکت کردند، با آن کسانى که نه، اغراض دیگرى داشتند. به‌هرحال امیدواریم که گذشتگان خدوم و ارزشمندى که در همه‌ى بخشهاى کشورمان بودند، ان‌شاءالله خداوند با اولیائش محشور کند، درجاتشان را عالى کند، گناهانشان را بیامرزد؛ و شماهایى را که هستید توفیق بدهد که ان‌شاءالله بتوانید آن عقب‌افتادگى‌هاى قبلى را جبران کنید؛ و ان‌شاءالله بتوانید از علماى بزرگ، از شخصیّت‌هاى برجسته، کسانى را در بین این مجموعه معرفى کنید. بله، در منطقه‌ى بروجرد و آن مناطق لرستان، شخصیّت‌هاى برجسته و بزرگى از لُرها وجود داشتند، ان‌شاءالله در بین بختیارى‌ها هم ما همین را شاهد باشیم. ان‌شاءالله موفّق و مؤیّد باشید.
والسّلام علیکم و رحمةالله و برکاته‌
 
۱) امام جمعه‌ى شهرستان مسجدسلیمان‌
۲) ۱۳۷۱/۷/۱۵
۳) همان‌
۴) آقاى محسن رضایى‌
 
khamenei.ir:منبع
حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 636 دوشنبه 1393/01/18 نظرات (0)

ابلاغ سیاست‌های کلی «سلامت»

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی سیاستهای کلی «سلامت» را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند.
متن سیاستهای کلی سلامت که به رؤسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ شده، به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحيم
سياست هاي كلي سلامت
۱ ـ ارائه خدمات آموزشي، پژوهشي، بهداشتي، درماني و توانبخشي سلامت مبتني بر اصول و ارزش‌هاي انساني- ‌اسلامي و نهادينه سازي آن در جامعه.
۱-۱- ارتقاء نظام انتخاب، ارزشيابي و تعليم و تربيت اساتيد و دانشجويان و مديران و تحول در محيط‌هاي علمي و دانشگاهي متناسب با ارزش‌هاي اسلامي، اخلاق پزشكي و آداب حرفه‌اي.
۲-۱- آگاه‌سازي مردم از حقوق و مسؤوليت‌هاي اجتماعي خود و استفاده از ظرفيت محيط‌هاي ارائه مراقبت‌هاي سلامت براي رشد معنويت و اخلاق اسلامي در جامعه.
۲- تحقق رويكرد سلامت همه جانبه و انسان سالم در همه قوانين، سياست‌هاي اجرايي و مقررات با رعايت:
۱-۲- اولويت پيشگيري بر درمان.
۲-۲- روزآمد نمودن برنامه‌هاي بهداشتي و درماني.
۳-۲- كاهش مخاطرات و آلودگي‌هاي تهديد كننده سلامت مبتني بر شواهد معتبر علمي.
۴-۲- تهيه پيوست سلامت براي طرح‌هاي كلان توسعه‌اي.
۵-۲- ارتقاء شاخص‌هاي سلامت براي دستيابي به جايگاه اول در منطقه آسياي جنوب غربي.
۶-۲- اصلاح و تكميل نظام‌هاي پايش، نظارت و ارزيابي براي صيانت قانونمند از حقوق مردم و بيماران و اجراي صحيح سياست‌هاي كلي.
۳- ارتقاء سلامت رواني جامعه با ترويج سبك زندگي اسلامي - ايراني، تحكيم بنيان خانواده، رفع موانع تنش آفرين در زندگي فردي و اجتماعي، ترويج آموزش‌هاي اخلاقي و معنوي و ارتقاء شاخص‌هاي سلامت رواني.
۴ - ايجاد و تقويت زيرساخت‌هاي مورد نياز براي توليد فرآورده‌ها و مواد اوليه دارويي، واكسن، محصولات زيستي و ملزومات و تجهيزات پزشكي داراي كيفيت و استاندارد بين‌المللي.
۵ - ساماندهي تقاضا و ممانعت از تقاضاي القائي و اجازه تجويز صرفاً بر اساس نظام سطح‌بندي و راهنماهاي باليني، طرح ژنريك و نظام دارويي ملي كشور و سياست‌گذاري و نظارت كارآمد بر توليد، مصرف و واردات دارو، واكسن، محصولات زيستي و تجهيزات پزشكي با هدف حمايت از توليد داخلي و توسعه صادرات.
۶- تأمين امنيت غذايي و بهره‌مندي عادلانه آحاد مردم از سبد غذايي سالم، مطلوب و كافي، آب و هواي پاك، امكانات ورزشي همگاني و فرآورده‌هاي بهداشتي ايمن همراه با رعايت استانداردهاي ملي و معيارهاي منطقه‌اي و جهاني.
۷- تفكيك وظايف توليت، تأمين مالي و تدارك خدمات در حوزه سلامت با هدف پاسخگويي، تحقق عدالت و ارائه خدمات درماني مطلوب به مردم به شرح ذيل:
۱-۷- توليت نظام سلامت شامل سياست‌گذاري‌هاي اجرايي، برنامه ريزي‌هاي راهبردي، ارزشيابي و نظارت توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي.
۲-۷- مديريت منابع سلامت از طريق نظام بيمه با محوريت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و همكاري ساير مراكز و نهادها.
۳-۷- تدارك خدمات توسط ارائه كنندگان خدمت در بخش‌هاي دولتي، عمومي و خصوصي.
۴-۷- هماهنگي و ساماندهي امور فوق مطابق ساز و كاري است كه قانون تعيين خواهد كرد.
۸- افزايش و بهبود كيفيت و ايمني خدمات و مراقبت‌هاي جامع و يكپارچه سلامت با محوريت عدالت و تأكيد بر پاسخگويي، اطلاع رساني شفاف، اثربخشي، كارآيي و بهره‌وري در قالب شبكه بهداشتي و درماني منطبق برنظام سطح بندي و ارجاع از طريق:
۱-۸- ترويج تصميم‌گيري و اقدام مبتني بر يافته‌هاي متقن و علمي در مراقبت‌هاي سلامت، آموزش و خدمات با تدوين استانداردها و راهنماها، ارزيابي فناوري‌هاي سلامت، استقرار نظام سطح‌بندي با اولويت خدمات ارتقاء سلامت و پيشگيري و ادغام آن‌ها در نظام آموزش علوم پزشكي.
۲ -۸ - افزايش كيفيت و ايمني خدمات و مراقبت‌هاي سلامت با استقرار و ترويج نظام حاكميت باليني و تعيين استانداردها.
۳-۸- تدوين برنامه جامع مراقبتي، حمايتي براي جانبازان و جامعه معلولان كشور با هدف ارتقاء سلامت و توانمندسازي آنان.
۹- توسعه كمي و كيفي بيمه‌هاي بهداشتي و درماني با هدف:
۱-۹- همگاني ساختن بيمه پايه درمان.
۲-۹- پوشش كامل نيازهاي پايه درمان توسط بيمه‌ها براي آحاد جامعه و كاهش سهم مردم از هزينه هاي درمان تا آنجا كه بيمار جز رنج بيماري، دغدغه و رنج ديگري نداشته باشد.
۳-۹- ارائه خدمات فراتر از بيمه پايه توسط بيمه تكميلي در چارچوب دستورالعمل‌هاي قانوني و شفاف به گونه‌اي كه كيفيت ارائه خدمات پايه درماني همواره از مطلوبيت لازم برخوردار باشد.
۴-۹- تعيين بسته خدمات جامع بهداشتي و درماني در سطح بيمه‌هاي پايه و تكميلي توسط وزارت بهداشت و درمان و خريد آنها توسط نظام بيمه‌اي و نظارت مؤثر توليت بر اجراي دقيق بسته‌ها با حذف اقدامات زايد و هزينه‌هاي غيرضروري در چرخه معاينه، تشخيص بيماري تا درمان.
۵-۹- تقويت بازار رقابتي براي ارائه خدمات بيمه درماني.
۶-۹- تدوين تعرفه خدمات و مراقبت‌هاي سلامت مبتني بر شواهد و بر اساس ارزش افزوده با حق فني واقعي يكسان براي بخش دولتي و غيردولتي.
۷-۹- اصلاح نظام پرداخت مبتني بر كيفيت عملكرد، افزايش كارآيي، ايجاد درآمد عادلانه و ترغيب انگيزه‌هاي مثبت ارائه كنندگان خدمات و توجه خاص به فعاليت‌هاي ارتقاء سلامت و پيشگيري در مناطق محروم.
۱۰- تأمين منابع مالي پايدار در بخش سلامت با تأكيد بر:
۱-۱۰- شفاف سازي قانونمند درآمدها، هزينه‌ها و فعاليت‌ها.
۲-۱۰- افزايش سهم سلامت، متناسب با ارتقاء كيفيت در ارائه خدمات بهداشتي و درماني، از توليد ناخالص داخلي و بودجه عمومي دولت به نحوي كه بالاتر از ميانگين كشورهاي منطقه باشد و اهداف سند چشم‌انداز تحقق يابد.
۳-۱۰- وضع عوارض بر محصولات و مواد و خدمات زيان‌آور سلامت.
۴-۱۰- پرداخت يارانه به بخش سلامت و هدفمندسازي يارانه‌هاي بهداشت و درمان با هدف تأمين عدالت و ارتقاء سلامت بويژه در مناطق غيربرخوردار و كمك اختصاصي به اقشار نيازمند و دهك‌هاي پايين درآمدي.
۱۱- افزايش آگاهي، مسؤوليت پذيري، توانمندي و مشاركت ساختارمند و فعالانه فرد، خانواده و جامعه در تأمين، حفظ و ارتقاء سلامت با استفاده از ظرفيت نهادها و سازمان‌هاي فرهنگي، آموزشي و رسانه‌اي كشور تحت نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي.
۱۲- بازشناسي، تبيين، ترويج، توسعه و نهادينه نمودن طب سنتي ايران.
۱-۱۲- ترويج كشت گياهان دارويي تحت نظر وزارت جهاد كشاورزي و حمايت از توسعه نوآوري‌هاي علمي و فني در توليد و عرضه فرآورده‌هاي دارويي سنتي تحت نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي.
۲-۱۲- استاندارد سازي و روزآمد كردن روش‌هاي تشخيصي و درماني طب سنتي و فرآورده‌هاي مرتبط با آن.
۳-۱۲- تبادل تجربيات با ساير كشورها در زمينه طب سنتي.
۴-۱۲- نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي بر ارائه خدمات طب سنتي و داروهاي گياهي.
۵-۱۲- برقراري تعامل و تبادل منطقي ميان طب سنتي و طب نوين براي هم‌افزايي تجربيات و روش‌هاي درماني.
۶-۱۲- اصلاح سبك زندگي در عرصه تغذيه.
۱۳- توسعه كيفي و كمي نظام آموزش علوم پزشكي به صورت هدفمند، سلامت محور، مبتني بر نيازهاي جامعه، پاسخگو و عادلانه و با تربيت نيروي انساني كارآمد، متعهد به اخلاق اسلامي حرفه‌اي و داراي مهارت و شايستگي‌هاي متناسب با نيازهاي مناطق مختلف كشور.
۱۴- تحول راهبردي پژوهش علوم پزشكي با رويكرد نظام نوآوري و برنامه ريزي براي دستيابي به مرجعيت علمي در علوم، فنون و ارائه خدمات پزشكي و تبديل ايران به قطب پزشكي منطقه آسياي جنوب غربي و جهان اسلام.
 
khamenei.ir:منبع
حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 505 دوشنبه 1393/01/18 نظرات (0)

سم الله الرحمن الرحیم

می‌گویند: شما آخوندها می‌گویید: اگر زكات ندهید باران نمی‌آید. كشور كانادا اصلاً مسلمان نیست اصلاً زكات هم نمی‌دهند، صبح تا شب هم باران می‌آید.
یا اگر ظلم كنی، سیلی می‌خوری. فلانی كارش ظلم كردن است و تا حالا هم هیچ سیلی نخورده است. اینها را چه كنیم؟

می‌گویم: شما كه چای می‌خوری، اگر وسط چای خوردن عطسه كنی. دستت تكان می‌خورد، از این نعلبكی و استكان چای سه قطره سه جا می‌چكد. یكی بهعینك می‌چكد. یكی به لباست می‌چكد، یكی به فرش می‌چكد.
خود شما سه برخورد می‌كنی. اگر به عینكت چكید، سریعاً دستمال كاغذی درمی‌آوری پاك می‌كنی. چون عینك شیشه است زود پاك می‌كنی.
اگر به لباس چكید می‌گویی: می‌رویم خانه با دست یا با ماشین لباسشویی می‌شوییم.
اگر به فرش چكید، می‌گویید: باشد شب عید! شب عید كه قالی‌ها را می‌شوییم. منتهی هرچه دیرتر باشد سخت‌تر است.
اگر فوری باشد، دستمال كاغذی. اگر لباس باشد، مشت و مال. اگر قالی شد،دسته بیل. چون قالی را با دسته بیل می‌شویند.
كیفر هرچه به قیامت بیفتد خطرش بیشتر است. سه تا را هم آیه داریم. هم دستمال كاغذی، هم مشت و مال، هم دسته بیل. هر سه در قرآن هست.
حاج ابراهیم همّـــت بازدید : 286 جمعه 1393/01/15 نظرات (0)

 اعتدال فرهنگی

هدف: اقامه دین

شرع لکم من الدین ما وصی به نوحا والذی اوحینا الیک و ما وصینا به ابراهیم و موسی و عیسی ، ان اقیمواالدین ولاتتفرقوا فیه کبر علی المشرکین ما تدعوهم الیه   ( شوری آیه 13)

 

آثار دل بستن به دنیا

قل ان کان آباءکم و ابناءکم و اخوانکم و ازواجکم و عشیرتکم و اموال اقترفتموها و تجارة تخشون کسادها و مساکنُ ترضونها احب الیکم من الله و رسوله و جهاد فی سبیله فتربصوا حتی یاتی الله بامره والله لایهدی القوم الفاسقین( توبه آیه 24)

شیخ حسن .. کلیدت این بود؟؟؟ رنگ بنفش تو نمیتواند خون شهدا را پاک کند...

تعداد صفحات : 51

درباره ما
علیرضا جان به پدرت بگو برگردد ... انگار اینجا کسانی خیال سازش دارند....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بهترین هتل های تهران
  • تاپ کرک topcrack
  • دارو گیاهی
  • بهترین کرک
  • بهترین کرک
  • بهترین های وبگردی
  • فروشگاه خرید آسان
  • مدل لباس روز
  • مدل لباس روز
  • کسب درامد اینترنتی
  • تبادل لینک
  • فروشگاه هاردی
  • سایت دانش آموزان قره چپق
  • بهترین های معماری
  • ? -?
  • salam
  • پایگاه خبری تحلیلی نذیر نیوز
  • حسیــــن
  • وبلاگ بچه های عمران 88.5 دانشگاه ولی عصر رفسنجان
  • هواداران حاج محمود کریمی - امام خامنه ای
  • دنیای کوچک یک دانشجوی پزشکی
  • بسته آموزشی پرورش مرغ گوشتی
  • مرجع پروژه و مقالات دانشجویی
  • پیش به سوی موفقیت در کنکور
  • بانک مقالات کامپیوتری
  • دست آوردهای روز بشر
  • مرجع دانلود فیلم و سریال
  • مباحث ضد فراماسونري
  • فناوری اطلاعات ایران
  • انجمن مهندسان جوان
  • علم وفناوری روز دنیا
  • ظهور نزدیک است. . .
  • مرجع فیزیک کنکور
  • خبرگزاری استان بم
  • وبلاگ ناگفته ها
  • Game & Program
  • شرمین و ارتین
  • darhampage
  • زبانزد دات کام
  • سرزمین هالیوود
  • خانه دوست
  • koma2011
  • ___ l2ol3in ___
  • ** تقاطع **
  • یک سرزمین
  • adeibstan
  • رنگین کمان
  • شوق پرواز
  • برگ پاییزی
  • کشتی کج
  • تحلیل عامه
  • رنگین کمان
  • islam90
  • مصباح133
  • شاعرانه
  • خشاب
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • پنجشنبه 28 فروردين 1393
  • سه شنبه 26 فروردين 1393
  • پنجشنبه 21 فروردين 1393
  • چهارشنبه 20 فروردين 1393
  • سه شنبه 19 فروردين 1393
  • دوشنبه 18 فروردين 1393
  • جمعه 15 فروردين 1393
  • سه شنبه 12 فروردين 1393
  • جمعه 08 فروردين 1393
  • سه شنبه 05 فروردين 1393
  • جمعه 01 فروردين 1393
  • دوشنبه 26 اسفند 1392
  • پنجشنبه 08 اسفند 1392
  • چهارشنبه 07 اسفند 1392
  • سه شنبه 06 اسفند 1392
  • يکشنبه 04 اسفند 1392
  • سه شنبه 29 بهمن 1392
  • پنجشنبه 24 بهمن 1392
  • سه شنبه 15 بهمن 1392
  • يکشنبه 13 بهمن 1392
  • چهارشنبه 09 بهمن 1392
  • شنبه 07 دی 1392
  • دوشنبه 20 آبان 1392
  • جمعه 03 آبان 1392
  • پنجشنبه 02 آبان 1392
  • شنبه 27 مهر 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • سه شنبه 22 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • سه شنبه 25 تير 1392
  • دوشنبه 24 تير 1392
  • يکشنبه 23 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • چهارشنبه 19 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • دوشنبه 10 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • يکشنبه 02 تير 1392
  • پنجشنبه 30 خرداد 1392
  • يکشنبه 26 خرداد 1392
  • شنبه 25 خرداد 1392
  • جمعه 24 خرداد 1392
  • پنجشنبه 23 خرداد 1392
  • چهارشنبه 22 خرداد 1392
  • سه شنبه 21 خرداد 1392
  • يکشنبه 19 خرداد 1392
  • سه شنبه 14 خرداد 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • شنبه 11 خرداد 1392
  • جمعه 10 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • شنبه 4 خرداد 1392
  • چهارشنبه 01 خرداد 1392
  • جمعه 27 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • جمعه 13 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • يکشنبه 01 بهمن 1391
  • پنجشنبه 28 دی 1391
  • يکشنبه 24 دی 1391
  • شنبه 23 دی 1391
  • چهارشنبه 29 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • پنجشنبه 04 آبان 1391
  • يکشنبه 30 مهر 1391
  • شنبه 29 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • سه شنبه 18 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • يکشنبه 09 مهر 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • پنجشنبه 9 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 5 شهريور 1391
  • شنبه 04 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • پنجشنبه 2 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • چهارشنبه 25 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • دوشنبه 23 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • جمعه 09 تير 1391
  • چهارشنبه 07 تير 1391
  • سه شنبه 06 تير 1391
  • دوشنبه 05 تير 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • سه شنبه 2 خرداد 1391
  • پنجشنبه 28 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 12 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 31 فروردين 1391
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • جمعه 22 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 12 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • يکشنبه 3 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد عملکرد روحانی تا کنون چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 351
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 454
  • باردید دیروز : 343
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,391
  • بازدید ماه : 5,715
  • بازدید سال : 29,233
  • بازدید کلی : 738,792
  • لوگوی ما
    Untitled-16zr4Z.jpg
    دوستان
    طناب دارت را بباف...

    نوای ما...

    لوگوی دوستان

    Reba.ir

    دوستان

    دوستان


    معببر سایبری فندرسک